Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av solbriller!

snoopg

Anbefalte innlegg

jeg måtte spare litt på sett og vis. Mamma synes det var litt mye. Men kjøper jeg billig-brille passer jeg ikke på den. Er den litt verdt, er jeg mer forsiktig. That easy.

I see...

Jeg ødelegger alt jeg får uansett jeg... Enten så mister jeg det eller så blir det ødelagt, men de solbrillene jeg har nå har faktisk ikke blitt ødelagt. Jeg har heller ikke mistet de :w00t:

Men kvaliteten på dyre biller er jo antageligvis bedre en på billige briller, så jeg anbefaler å kjøpe et par litt dyre briller, hvis du vil at de skal holde igjennom hele russetiden.

nr.4: Ja, det er greit å vite at det ikke er så stort tap. Og at det er lett å få tak i nye :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yves Saint Laurent har noen pilotbriller, de er flotte hvis du passer til pilotbriller. Pilotbriller litt sånn enten passer du til det eller ikke.. tror det var rundt 1600, men gjetter.

jeg passer til det, hvorfor trodde du jeg ville ha de ellers da? :thumbup:

Lenke til kommentar

JoachimR:

Som sagt i den forrige posten min, er også jeg villig til å legge ut litt ekstra når jeg først kjøper solbriller (og andre ting, spesielt sko) for å få det rette designet. Jeg er selv også meget opptatt av produktdesign og vet hva jeg liker.

Men det var ikke det at du har dårlig smak jeg kritiserte. Det jeg kritiserte var det virket som om du synes 1100,- var lite penger. Noe jeg synes virker litt rart.

snoopg: tenk deg nemlig denne situasjonen:

Det er mai måned og midt i russetiden. Du er på en stor utendørs russefest med masse folk. Solen skinner og etterhvert begynner dømmekraften din å bli litt svekket (av uante grunner ;) ). Så kommer det en dødsfin dame bort til deg (du har ikke sett henne før) og sier at brillene dine er dødsfete. Hun vil teste dem. Ettersom dømmekraften din ikke er så god, sier du lett ja til dette da du kanskje håper å bli bedre kjent med henne. Så tar hun de på seg og skal vise dem til noen venninner rett bortenfor. Hun løper bort og plutselig er hun vekke med brillene dine..

:(

Så akkurat til russefester ville iallefall jeg kjøpt noen ikke fullt så fete og dyre..

Lenke til kommentar
Jeg måtte bare oppdatere signaturen min.

PWNED :p

Kanskje på tide at lille Joachim kommer seg litt ut i verden? :p

EDIT:

De solbrillene på den nettsiden var jo fete da. Fake, men fete. Kanskje jeg kjøper et par for morrosyld når de kommer inn..

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
JoachimR: Du må være forumets snobb/bortskjemte fyr.

1100,- er ikke "bare". Det er ganske mye penger det. Jeg sier ikke at det er tåpelig å bruke 1100,- på solbriller, da jeg selv kjøper slike dersom jeg først skal ha.

Men det er holdningen din. Får inntrykk av at du synes at 1100,- for noen solbriller er gitt bort. Iallefall når han sier han skal bruke dem til russetiden. Da får vel gjerne slike solbriller ganske hard medfartog han kan til og med risikere å miste dem..

Ikke la deg provosere av han, er bare det han vil.

Lenke til kommentar
Finn en ekte brille fra et fint merke til under 1000,- til meg dah..

Ja der har vi den igjen.

Jeg avskyr den holdninga der, at man skal betale vanvittige summer for en ting BARE fordi det er merke.

Jeg ser absolutt ikke noe som helst i veien for at folk vil ha kvalitet på det de kjøper eller at de liker å ha saker med fint design osv, sånn er jo jeg og, men som sagt, når man går og betaler 2000 for et par solbriller (eller 60 kr for en halvliter vann, for den saks skyld) så er det ikke annet enn snobberi og et trygt tegn på at man er en fin liten slave av kapitalismen...

For folk som meg, som ikke har annet en noen skarve tusen i måneden (merk, joackim, måneden, ikke dagen) så er det å kjøpe en sånn ting på bakgrunn av hvem som har betalt for å få logoen sin på den seriøst urealistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...