snoopg Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.papermag.com/magazine/mag_02/ma...knoxville01.jpg Må jeg ha før russetiden, pris ingen hindring.. Noen som har og vil selge, eller som har link til side? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 dior har mange fine. Gå for Ski eller Bike-serien. Jeg foretrekker personlig ski. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) dior har mange fine. Gå for Ski eller Bike-serien. Jeg foretrekker personlig ski. finner ikke på dior.no Har du en direktelink, eller er det bare i vanlige butikker de selger det? googla litt, og likte ikke helt slik de så ut.. tenkte meg mer sånne Endret 20. april 2005 av snoopg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Pilot brille-ting? Nei, en brille må også kunen brukes som hårbøyle! Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 hakke hår så jeg trenger hårbøyle Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg prøvde noen sånne ekte pilotbriller på mandag. De koster bare rundt 1100 hos optikeren min. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 JoachimR: Du må være forumets snobb/bortskjemte fyr. 1100,- er ikke "bare". Det er ganske mye penger det. Jeg sier ikke at det er tåpelig å bruke 1100,- på solbriller, da jeg selv kjøper slike dersom jeg først skal ha. Men det er holdningen din. Får inntrykk av at du synes at 1100,- for noen solbriller er gitt bort. Iallefall når han sier han skal bruke dem til russetiden. Da får vel gjerne slike solbriller ganske hard medfartog han kan til og med risikere å miste dem.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Min erfaring er at jeg bare kaster rundt på briller til 200-300, mens dyrere passer jeg litt bedre på. Diorbrillene jeg kommer til å kjøpe, koster 1950 liksom. Armanbriller i nesten samme design ble vurdert, disse koster vel ca. 1600. Er det galt i å like fine ting? NEI! Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg vil også betale litt ekstra for kvalitet. Men likte ikke dior,ell. armani. skal ha skikkelige Pilotbriller med skikkelige speilglass.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Damn, de var utrolig lite pene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 De har også en golfbrille jeg liker godt, med en solskjerm. Men heldigvis kan skjermen tas av. Men synes det blir litt teit å kjøpe den.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Tror jeg har noen Oakley-briller som likner liggende. Kan sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Personlig liker jeg Silhouette briller. Også kjent som de letteste brillene i verden Har et par stk av dem. Men så er dem ganske dyre...tror jeg gav 1800 for en solbrille EDIT: hårbøyle JoachimR...? spar meg... Link Endret 20. april 2005 av haddis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Oakley er det mest dugelige som er mht. til optikk uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har oakley-solbriller til sport da.. Hvis/når jeg kjøper diorbrillene kommer jeg jo til å bruke den llike mye som hårbøyle. Dessuten er det jo litt mer accepted å ha en solbrille i håret enn en hårbøyle... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ray Ban pilotbriller er ganske stilige.. Men de koster litt tror jeg. Selv har jeg et par briller fra H&M som koster 69,50... Men ja, hvis jeg hadde hatt såpass mye med penger som jeg anntar at JoachimR har hadde jeg også kjøpt solbriller til over 1000 lappen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis/når jeg kjøper diorbrillene kommer jeg jo til å bruke den llike mye som hårbøyle. Dessuten er det jo litt mer accepted å ha en solbrille i håret enn en hårbøyle... Blir uansett litt rart. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ray Ban pilotbriller er ganske stilige.. Men de koster litt tror jeg. Selv har jeg et par briller fra H&M som koster 69,50... Men ja, hvis jeg hadde hatt såpass mye med penger som jeg anntar at JoachimR har hadde jeg også kjøpt solbriller til over 1000 lappen. jeg måtte spare litt på sett og vis. Mamma synes det var litt mye. Men kjøper jeg billig-brille passer jeg ikke på den. Er den litt verdt, er jeg mer forsiktig. That easy. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Selv har jeg et par briller fra H&M som koster 69,50... Kjøpte meg fete shades til 59,50 der på lørdag. Klarte å ødelegge de samme kveld, men siden de er såpass billige er det jo bare og stikke bort igjen og kjøpe nye. Er så deilig når det ikke er stress å ødelegge ting. Endret 20. april 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå