gupp Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei, jeg driver fortsatt og prøver å få denne udugelig routeren til å gjøre det jeg vil. Blant andre ting er det i ny og ne og sette alle porter til en maskin (DMZ) for enkel hosting av multiplayer spill. Det er ingen option for dette i o'store gode "endrings web" side hos ngt, og når jeg telnetter inn og prøver å gjøre om noe i NAT der får jeg bare satt "start port", ikke noe "end port". Tanken var jo bare å addresere 1024-65000 til min spill PC, siden det ikke er noe enkelt DMZ valg (som alle routere burde ha). Er det jeg eller routeren som er dum? Lenke til kommentar
87th_striker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dårlig bruksanvisning både fra Netopia og NGT support. I tillegg til det de nevner med portene, tror jeg du skal gå inn og legge til en server med de riktige portene. Fant det ut selv etter 4-5 måneder...... Dette var for en Netiopa SHDSL 4553. Lenke til kommentar
gupp Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Er stort sett Warrior Kings: Battles det gjelder. Og har vært HELT umulig å finne ut av hvilket porter det er. En site sier 2301, men det virket ikke. Ellers er det så kjipt å måtte lete opp porter hvergang man skal hoste nytt spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå