Gå til innhold

PC Kræsj under Cold fear spilling

Knopfix

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå nesten spilt igjennom hele Cold fear uten å ha opplevd problemer med spillet.

Da jeg i går nesten hadde kommet i mål etter mange vanskelige oppdrag så stoppet hele spillet med meldingen:Cold fear har et problem og må lukkes!

Sukk,må spille gjennom en stor del om igjen pga. at det ikke er quicksave på spillet men autosave.

Den føste gangen problemet oppsto ble det rare farger på spillet,umulig å se detaljer så da slo jeg av det.Andre gangen hadde jeg kommet lengre i spillet og da slo det seg av selv.Syntes også jeg hørte noen rare knitrelyder i øretelfonene akkurat som det var en slags forstyrrele,disse knitrelyden synes jeg at jeg kan høre i andre situasjoner ogå av og til.

Bruker POV 6600GT Pcie skjermkort med de siste driverene til Nvidia 71.89.

Har sette etter om det er neon oppdaterings patch til Cold fear som kan løse problemet,men ikke funnet noe.

Har heller ikke overklokket noe så det burde værs stabilt?

Ellers har jeg OCZ Modstream 520W

Asus A8N SLI Deluxe

Kingston 1GB HyperX

Whinchester 3500

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off topic: Hvor har du kjøpt Cold Fear til PC hen? Er ute etter spillet selv.

On Topic: Siden du sier at du nesten har fullført hele spillet uten noe problemer men at det fusker helt på slutten så vet jeg ikke hva som kan være problemet.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å sette Sound acceleration i Dxdiag til basic:

Har stilt inn til basic nå,skal prøve å spille igjennom delen til senere i kveld.

Hva er egentlig visten med å stille på noe som har med lyd å gjøre egentlig?

Bruker Audigy2 lydkort.

Off topic: Hvor har du kjøpt Cold Fear til PC hen? Er ute etter spillet selv:

Fikk det av en kompis som har fått tak i det i utlandet.

Quote funksjonen virket ikke nå,har også hatt problemer med at nettverket har gått treigt med nedlastninger av siden til Hardware.no i det siste.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Ok,greit å vite.tok lyden som en selfølge,bruker høretelefoner for tiden til kjellerstuen er ferdig.Senere skal 5.1 anlegget opp.

Har ennå ikke prøvd Cold fear etter kræsjen,skal se om jeg for gjort det i kveld.

Har plutselig blitt hektet på Pariah multiplayer demoen.Anbefaler å laste ned å teste den.Et FPS spill med fart og god grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...