Newt32 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hey! Jeg ser mye på TV (spesiellt Tv 2), og jeg lurte på om de nye VG reklamene finnes ute på nettet nå? Har gjort litt søking rundt på nett uten noe særlig godt resultat. Takk på forhånd Endret 20. april 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Man kunne iallefall finne de på vg.no før, men nå finner jeg de ikke,så u kan jo lete litt på vg Edit: Fant de! Her er de fra 2005 Og her fra 2004 Julearkivet også Endret 20. april 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 De er bra de også, men jeg likte de helt nye. Den med horoskopet og den med han mediter fyren. Helt nye reklamer. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 De ligger trygt og godt på harddisken min, som sitter i pcn min, som er hos komplett nå fordi strømforsyninga begynte å brenne Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) I den nye reklamen til han plagsomme "-Ka du tru?" mannen er søstera til ene gymlæreren vår Men jeg liker ikke de reklamene men jeg måtte jo se på dem er litt spessielt, også var hun jo selvfølelig fra Stokke kommune. Endret 21. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 I den nye reklamen til han plagsomme "-Ka du tru?" mannen er søstera til ene gymlæreren vår Men jeg liker ikke de reklamene men jeg måtte jo se på dem er litt spessielt, også var hun jo selvfølelig fra Stokke kommune. Kan jeg ta på deg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå