Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ABC funker plutselig ikke lenger?

Anbefalte innlegg

Hei

Bruker ABC til å laste ned torrents med til daglig men nå sluttet den plutselig å funke.Har ikke forandret på noen innstillinger til portene.

Det eneste jeg har gjort er å innstallere en annen torrentklient som jeg har avinnstallert igjen i tillegg til at jeg har reinnstallert ABC igjen etterpå(uten og avinnstallere den først for å ikke miste mine gamle torrents som er halveis nedlastet).Restartet maskinen og valgt ABC til å være default klient!

I tillegg har jeg innstallert 2 spilldemoer,den ene med multiplayerfunskjon men det skal vel ikke ha noe å si?Har også en D-link router jeg ikke har endret noe på.

Hender forresten at når ABC har vært aktivt en stund så får jeg meldingen: "ABC svarer ikke" i Windows oppgavebehandling men det har ikke vært noe problem før at det har låst seg,bare startet det på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ABC vil ikke starte nedlastningen bare står connecting to.... så skjer det ikke mer.

Har lyst til å avinnstallere det helt og reinnstallere det men hvordan gjør jeg det uten å miste alle torrentene mine som ikke er ferdige?

Hvis jeg innstallerer ABC på nytt uten og avinstallere det først så forsvinner ikke mine påbegynte torrents.

Hvis jeg avinstallerer først så forsvinner mine påbegynte torrents.

Noen som vet hvordan jeg kan avinnstallere ABC fullstendig før jeg innstallerer det på nytt og alikevel fortsette med mine tidligere nedlastninger på en lettvint måte?Er det feks en mappe i programmet jeg kan kopiere å legge inn igjen når det er reinnstallert slik at mine påbegynte torrents kommer tilbake slik de var?

Lenke til kommentar

Skal gå bra det og slette ABC, bare du velger samme download mappe, så vil ABC sjekke filene du allere har lastet ned, eneste du må adde .torrent fila pånytt. ABc er/var bannet endel steder vet jeg, men er ikke sikker på om den er det ennda, så kansje det er derfor du ikke kan bruke den.

Om du legger inn Azureus og forsatt velger samme download mappe så tror jeg den vil forsette der ABC stoppa, gjore hverfall det for meg. Så prøv :yes:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke dette,har reinnstallert ABC men den vil fortsatt ikke laste ned?

Startet alt med blanke ark men det hjelper ikke,kan windows ha sperret noen tilganger når jeg har lagt inn andre spill eller programmer?

Routeren har jeg ikke gjort noe med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...