Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Er det veldig mye forskjell på den nye 1557GLS (netshop) enn de gamle? Kanskje de har fiksa det med løse hengsler som noen snakka om? Lenke til kommentar
hart Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er det veldig mye forskjell på den nye 1557GLS (netshop) enn de gamle? Kanskje de har fiksa det med løse hengsler som noen snakka om? hah! dream on :!: Min er ny, men likevel er det en liten slark i hengselen. Slik løser du det om du tar sjansen/gidder --> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329426 Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Burde ikke dere gitt denne informasjonen til netshop.no eller hattelco slik at dette ikke var nødvendig å gjøre for kjøperne. RTP Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Huff, jeg nekter å åpne pcn ass! Jeg er ikke flink med sånt Edit: Pcn kommer i mårra! (fredag) Endret 21. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er det veldig mye forskjell på den nye 1557GLS (netshop) enn de gamle? Kanskje de har fiksa det med løse hengsler som noen snakka om? Større batteri på de nye. Det som er forskjellen. Lenke til kommentar
hart Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Huff, jeg nekter å åpne pcn ass! Jeg er ikke flink med sånt Edit: Pcn kommer i mårra! (fredag) Du trenger nok heller ikke å gjøre det. La den være slik den er Med mindre du lar deg irritere over bagateller som den ørlille slakken i hengselen så har du ikke noe å bekymre deg over. Husk bare å være forsiktig med den når du transporterer den. Skaff sånn brillepusseklut og legg mellom tastaturet og skjermen så slipper du merker i skjermen. De oppstår visstnok enklest om du frakter den i en skulderveske da Ikke noe å bekymre seg for. Regner med at i morra så er det en stor dag i heimen? Endret 21. april 2005 av hart Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Oh yeah ! Da blir det gøy! Kommer nok å sitte forran laptopen til kl 4om natta som forrige gang. blir nok digg med laptop igjen;D. Og jeg har bestilt bæreveske for pcn. Sånn digg en Morra mi har sånn brillepuss. Men den er 7cm hver side Så er nok litt liten. Men følger det ikke med sånn skjerm beskyttelse? Ellers er det bare å ta et A4 Ark mellom tastene å skjermen. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ellers er det bare å ta et A4 Ark mellom tastene å skjermen. Jeg vil fraråde deg å bruke ark, da dette kan sette striper i skjermen. Det beste er å bruke filt. Jeg kjenner noen som brukte ark. De gjør det ikke igjen. RTP Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Takk for rådet =D Da skal jeg ikke bruke ark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå