Gå til innhold

Komplett 410 eller Netshop 1557GLS?

Stian0

Anbefalte innlegg

Sitter i klemma her :blush: Jeg lurer på hvilken av disse Pc`ne jeg skal velge.. Håper noen svarer. skal bestille i dag. Så noen hadde vært uheldige med bråkete vifter på sin 410 , men har hørt gode responser på 1557 GLS. Men Komplett gir litt større prosessor for mindre penger. Så hva skal jeg velge? :roll:

Takk for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hardware.no har vel testet pc`en til komplett. de syns tastaturet var ganske dårlig. dårlig respons i tastene og det kunne knirke litt. Skjermen kommer borti tastene og kan bli skrapt opp litt. Ellers var det ein veldig god data.

Netshop sin har jeg ikke sett. Skal kjøpe bærbar jeg og, men etter å ha lest om komplett sin har jeg faktisk gått litt vekk i fra den.

Lenke til kommentar

Gå for en 1557 du :thumbup: Har en selv og er kjempefornøyd... eneste er at maskinen kan virke litt billig og myk... pleier å ta et godt tak med begge hender... ellers føler jeg at den bøyer seg, som om den skal til å brekke.

Men ellers er det en topp maskin, som kan anbefales :thumbup:

Hva skal du bruke maskinen til?

Lenke til kommentar

Har 1557GLS jeg, med E7K60-disk, sistnevnte angrer jeg ikke på.. Eneste jeg kan utsett på selve laptopen er vel at skjermen har litt dårlig innsynsvinkel og at det klassiske fenomenet med tastaturmerker på skjermen vil forekomme om du ikke passer på.

Batteritiden på netshop sin utgave er forresten knallbra :thumbup:

Edit: den DVD-brenneren er den største møkka jeg har sett... heldigvis trenger jeg ikke den da ;)

Endret av hart
Lenke til kommentar

Jeg er også fornøyd med min 1557. Får tastemerker i skjermen, men det er bare fettmerker, så de er enkle å vaske vekk. Tips er å finne ein tøybit og legge denne mellom skjermen og maskinen. Jeg klarer 4.5 timer med surfing/word. Har hørt folk som har problemer med DVD brenneren, men det er bare å bestille med cdbrenner. Det funker helt fint her vertfall

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Netshop 1557GLS fordi jeg har et geniunt, herlig hat mot netshop. Så enkelt er det.. Hvis jeg skulle valgt hadde jeg kasta vekk begge de du hadde funnet frem og gått for en hp.

Hva er galt med Netshop da? Har bare fått topp service fra dem i de årene jeg har handlet med dem. Helt fra den gang de var Hardwarebutikken.

RTP :)

Endret av renpeder
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Netshop 1557GLS fordi jeg har et geniunt, herlig hat mot netshop. Så enkelt er det.. Hvis jeg skulle valgt hadde jeg kasta vekk begge de du hadde funnet frem og gått for en hp.

Nå regner jeg strengt tatt med at de aller fleste verken kan eller vil legge vekt på en tilbakemelding på en laptop som er basert ene og alene på "hat" mot en nettbutikk. Det er vel også Aopen som produserer eller leverer mesteparten av delene til en 1557GLS så vidt jeg vet ;)

Du må gjerne produsere en litt mer utfyllende forklaring sånn at vi mindre hatefulle kan få innsikt i hva det er som fordunkler ditt sinn :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke Netshop sin. Jeg har en Tundra som er så godt som identisk lik. Det er jo Hattelco som setter disse sammen for PSdata og Netshop. Viftestøy er ikke noe problem synes no jeg da. Du vil høre vitften innimellom når du kjører den på batteri. Den vil spinne opp, men jeg registrerer ikke noen risting eller skrik. Det er mer summing. Når du bruker batteri, mener jeg at den går hele tiden, men på lavere hastighet, så du hører ikke den noe særlig.

Jeg sitter å håper akkurat nå på å få vite om jeg får min egen bærbare i morgen. Jeg har gått for en Acer da. Den skal være svært stillegående, og løsningen jeg valgte var ikke mulig å skaffe på 1557 maskinene, ellers hadde jeg nok valgt en barebonebasert maskin også.

RTP :)

Endret av renpeder
Lenke til kommentar

Jeg ble noe i tvil til å kjøpe 1557GLS (nyeste) fra netshop når en litt ovenfor i denne tråden skrev at jeg ikke burde kjøpe noe fra netshop. Det var bare rettet hat mot netshop. Så jeg gleder meg til den kommer på døra :D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...