Stian0 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sitter i klemma her Jeg lurer på hvilken av disse Pc`ne jeg skal velge.. Håper noen svarer. skal bestille i dag. Så noen hadde vært uheldige med bråkete vifter på sin 410 , men har hørt gode responser på 1557 GLS. Men Komplett gir litt større prosessor for mindre penger. Så hva skal jeg velge? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kan hende du vet hva jeg vil svare, men jeg svarer alikevel.. Alt annet enn Netshop 1557GLS Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hardware.no har vel testet pc`en til komplett. de syns tastaturet var ganske dårlig. dårlig respons i tastene og det kunne knirke litt. Skjermen kommer borti tastene og kan bli skrapt opp litt. Ellers var det ein veldig god data. Netshop sin har jeg ikke sett. Skal kjøpe bærbar jeg og, men etter å ha lest om komplett sin har jeg faktisk gått litt vekk i fra den. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Hvorfor er 1557 så dårlig da? har lest mange gode anmeldelser av den her p åforumet , de som har den liker den godt.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg liker ikke Netshop 1557GLS fordi jeg har et geniunt, herlig hat mot netshop. Så enkelt er det.. Hvis jeg skulle valgt hadde jeg kasta vekk begge de du hadde funnet frem og gått for en hp. Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Gå for en 1557 du Har en selv og er kjempefornøyd... eneste er at maskinen kan virke litt billig og myk... pleier å ta et godt tak med begge hender... ellers føler jeg at den bøyer seg, som om den skal til å brekke. Men ellers er det en topp maskin, som kan anbefales Hva skal du bruke maskinen til? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Har nå bestilt 1557 , skal bruke den til litt spilling, jobbing , musikk å video. Multimedia pc. Og spill Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har nå bestilt 1557 , skal bruke den til litt spilling, jobbing , musikk å video. Multimedia pc. Og spill Har ikke du Lidl-pc da? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Leverte den tilbake Kunne fortsatt bruke angre rett, og jeg hadde døde pixler pluss at den hang seg litt. Så jeg bestile Netshop 1557GLS håper den er bra! har sett de som har den har skrevet at den er god. Lenke til kommentar
hart Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Har 1557GLS jeg, med E7K60-disk, sistnevnte angrer jeg ikke på.. Eneste jeg kan utsett på selve laptopen er vel at skjermen har litt dårlig innsynsvinkel og at det klassiske fenomenet med tastaturmerker på skjermen vil forekomme om du ikke passer på. Batteritiden på netshop sin utgave er forresten knallbra Edit: den DVD-brenneren er den største møkka jeg har sett... heldigvis trenger jeg ikke den da Endret 20. april 2005 av hart Lenke til kommentar
Selle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er også fornøyd med min 1557. Får tastemerker i skjermen, men det er bare fettmerker, så de er enkle å vaske vekk. Tips er å finne ein tøybit og legge denne mellom skjermen og maskinen. Jeg klarer 4.5 timer med surfing/word. Har hørt folk som har problemer med DVD brenneren, men det er bare å bestille med cdbrenner. Det funker helt fint her vertfall Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Grunnen til at 1557 suger er byggekvaliteten, ikke bare plastfølelse, men alt er "bøyelig". Alt føles løst osv. Ustabil er den også, selv om d muligens bare er min Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg liker ikke Netshop 1557GLS fordi jeg har et geniunt, herlig hat mot netshop. Så enkelt er det.. Hvis jeg skulle valgt hadde jeg kasta vekk begge de du hadde funnet frem og gått for en hp. Hva er galt med Netshop da? Har bare fått topp service fra dem i de årene jeg har handlet med dem. Helt fra den gang de var Hardwarebutikken. RTP Endret 20. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
hart Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg liker ikke Netshop 1557GLS fordi jeg har et geniunt, herlig hat mot netshop. Så enkelt er det.. Hvis jeg skulle valgt hadde jeg kasta vekk begge de du hadde funnet frem og gått for en hp. Nå regner jeg strengt tatt med at de aller fleste verken kan eller vil legge vekt på en tilbakemelding på en laptop som er basert ene og alene på "hat" mot en nettbutikk. Det er vel også Aopen som produserer eller leverer mesteparten av delene til en 1557GLS så vidt jeg vet Du må gjerne produsere en litt mer utfyllende forklaring sånn at vi mindre hatefulle kan få innsikt i hva det er som fordunkler ditt sinn Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 om du hater netshop så inderlig så selger jo faktisk psdata omtrent samme maskina Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 håper jeg blir fornøyd med 1557GLS.. Hva er løst i pcn? Eller hva føles løst? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Løst? Ingenting er løst i PC'en. Ikke som jeg har registrert i den jeg har brukt. Den er helt topp og med en 755 prosessor er den som et lyn til det jeg trenger å bruke den til. RTP Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Herlig ! Men har hørt at noen har prob med vifte støy pluss varme.. Er dette hos deg? For Netshop har jo 4 forskjellige 1557GLS maskiner. Så kan hende de andre har de eldre. Så håper min slepper sånt =D Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Nå har jeg ikke Netshop sin. Jeg har en Tundra som er så godt som identisk lik. Det er jo Hattelco som setter disse sammen for PSdata og Netshop. Viftestøy er ikke noe problem synes no jeg da. Du vil høre vitften innimellom når du kjører den på batteri. Den vil spinne opp, men jeg registrerer ikke noen risting eller skrik. Det er mer summing. Når du bruker batteri, mener jeg at den går hele tiden, men på lavere hastighet, så du hører ikke den noe særlig. Jeg sitter å håper akkurat nå på å få vite om jeg får min egen bærbare i morgen. Jeg har gått for en Acer da. Den skal være svært stillegående, og løsningen jeg valgte var ikke mulig å skaffe på 1557 maskinene, ellers hadde jeg nok valgt en barebonebasert maskin også. RTP Endret 21. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ble noe i tvil til å kjøpe 1557GLS (nyeste) fra netshop når en litt ovenfor i denne tråden skrev at jeg ikke burde kjøpe noe fra netshop. Det var bare rettet hat mot netshop. Så jeg gleder meg til den kommer på døra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå