vegge Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg har selv hjemmesiden min på start.no/home.no.net. Men problemet er at det ikke fungerer å opprette slike kontoer for tiden. Skulle gjerne hjulpet en venn... Derfor lurer jeg på hva som er det neste beste... Trenger et sted å laste opp hjemmesider, MINST 15MB plass, gratis, uten reklame, rimelig raskt, med ftp-opplasting osv... Håper på noen tips! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 leter faktisk etter d samme, kjipt at sol stengte sine servere! Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 home.no Finnes sånt geoCITIES, men det SUGER! home.no... ja... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Leste du gjennom mitt første innlegg, Hidden? Den tjenesten er for tiden nede, fungerer ikke... Ellers er jeg enig i at start.no var konge! Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 jaja, synd at start.no er nede nå. :sad: men men, hadde jo tænkt å lage en fancy side da Lenke til kommentar
ComputerSource Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei, Du kan jo ta en titt på http://www.internetplads.dk Der har de samlet en rekke nettsteder som tilbyr webhotell - gratis, mot betaling, med og uten PHP osv. Lett å finne frem i ved hjelp av spesifiserte søk. Lykke til! :smile: -------------------- ComputerSource.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå