SvennK Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det mulig å få tak i andre ordbøker enn dem som allerede er på telefonen? jeg leter etter norsk ordbok til Motorola V600/620. Hvor kan jeg lete, og hvordan installerer jeg det? -Ferril- PS: Moderatorer: Er denne emnetittelen "funksjonell" nok? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du må ta med mobilen din til service. Hvis mobilen din har iTap så kan du ikke du bytte den ut med f.eks T9. Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg vet det. Jeg er interressert i hvor jeg kan laste ned ordbøker til telefoner fra nett! Så klart det ikke går ann å bruke T9 dersom telefonen er satt opp for iTap. -F- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Virka for meg som om du ikke visste det. Må ha vært måten du spurte på. Det går ikke ann å laste ned bare ordboken. Du må flashe med ny firmware som gir deg andre ordbøker. Har du f.eks en mobil med bare engelsk og andre språk, men ikke norsk så må du må flashe den med firmware som har støtte for norsk ordbok. Det du trenger da er datakabel eller annet ustyr. Jeg foreslår at du sjekker unlock.no der har de greie på det du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå