aklla Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 jeg får meg jobb etter lærlingtiden, men er også ganske sikker på at jeg får innkallelse til militæret etter lærlingtiden er over, kan jeg slippe militæret pga av at jeg får meg jobb, denne jobben er åpen for meg, og bare meg, må jeg i militæret så sliter de med å erstatte meg, men jobben blir fylt, og jeg mister min mulighet er jo ikke akkurat lett å få seg jobb rett etter lærlingtiden heller da... er dette gyldig grunn? eller skal militæret ødelegge min sikre jobb Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis du må gå fra en jobb pga førstegangstjeneste har du krav på å få jobben tilbake når du er ferdig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 blir innkalt før jeg begynner å jobbe tror jeg, blir innkalt ca 1 mnd før jeg kan starte i jobben Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 1 måned? Masser av tid å dimme på, det. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ein kolega av meg ringte til militæret og sa dei trengte han i jobben han hadde og fekk utsetelse på ubestemt tid (sansynlig viss for alltid). Jobben som "trengte han" hadde han bare på kontrakt. Trur ikkje det er så vanskeligt å få utsetelse. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 kan sikkert ordne meg en kontrakt med folka jeg skal jobbe for, som bevis på at jeg skal jobbe der eller no... får ringe dem hvis jeg blir innkalt da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis du ABSOLUTT ikke har lyst til å være i militæret så er det bare å ringe dem og ordne det, ordne en kontrakt, og bare si at hele livet ditt blir ødelagt hvis du joiner forsvaret. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Eventuelt kan man si at man er bedriftskritisk, hvis så er tilfellet da. Noe som etter midt vedkommende er gyldig grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå