arni7882 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har filmet en teaterforestilling med tre kameraer, og hvert opptak tar ca. 9,5 GB. Hadde bare 2 GB igjen på hardisken, og måtte flytte ut et par av opptakene til en ekstern harddisk for å få plass til å eksportere den sammenklippte fila. Men det er her problemet ligger. Når jeg prøver å kopiere en av filene til den eksterne harddisken, får jeg melding om at "ikke nok plass, slett en eller flere filer..." Men plass har jeg, for det er over 60 GB ledig på den eksterne disken. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Er det ikke mulig å kopiere filer større enn 9 GB? Kan det ha noe å gjøre med at disken det kopieres fra bare har 2 GB ledig? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis disken du kopierer til er formattert til FAT32, FAT eller noe i den duren takler den ikke mer enn 4GB store filer. Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bruk: C:\>CONVERT /? Converts FAT volumes to NTFS. CONVERT volume /FS:NTFS [/V] volume Specifies the drive letter (followed by a colon), mount point, or volume name. /FS:NTFS Specifies that the volume to be converted to NTFS. /V Specifies that Convert should be run in verbose mode. C:\> Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bare vit at konvertering kan gjøre filer korrupte, selv om det sjelden skjer. Lenke til kommentar
arni7882 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Noen som har en litt enkel forklaring på hvordan jeg konverterer en disk fra FAT32 til NTFS? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 arni: Hva med å lese det folk faktisk poster? En som har forklart i detaljer alt du må gjøre for å konvertere til NTFS... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som har en litt enkel forklaring på hvordan jeg konverterer en disk fra FAT32 til NTFS? Trykk HER. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Start - Run - cmd convert d: /fs:ntfs Lenke til kommentar
arni7882 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Nå skal jeg nok få det til...takk for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå