Mira Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Når jeg spiller lager en av HDDene mine en merkelig lyd. Det høres ut som den spinner opp i høy hastighet for så å lage et klikk og bli stille. Noen ganger fryser også PCen i noen sekunder. Denn lyden lages ca hvert 20 sekund. Har enda ikke vært i stand til å identifisere hvilken disk det er. Det hender også noen ganger at PCen pryser uten noe forvarsel. Ikke noe BoD eller feilmeldinger. Har følgende HW: Abit AN7 AMD xp2400 m 35w Geil GD PC3500 2*512MB 1 80GB WEstern Digital <--- Backup 1 250GB 16mb cache Maxtor <---- Lagring 1 36GB WD Raptor <--- Systemdisk, pluss alle innstalerte programmer. Noen som aner hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du nevner ikke hvilket PSU du har. Tipper det har for liten kapasitet. Bytt til kraftigere PSU. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Har vært inne på tanken, men jeg har en 430w, men det er mulig den verker litt, eller at den rett og slett er for liten. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kan høres ut som disken din begynner å ta kvelden. Hadde samme problem med en annen disk og det var en sektor som var gåen. Til slutt funka ikke harddisken i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Ingen av diskene er over et år og Raptoren er tre uker gammel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå