Gå til innhold

Samsung E720 førsteinntrykk m/ bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra bilder, lekker sak. Har nettopp bestilt den, men det er da en ting jeg lurer på med hensyn til ytelse.

- Føles telefonen på noen måte treig? (seig respons på taster, sms, tunge funksjoner ol)

- Hvordan er java ytelsen i spill/programmer?

- Hva følger med i boksen? er det f.eks datakabel?

Lenke til kommentar

Kan svare på dine spørsmål rhemal.

- Telefonen føles ikke treig. Jeg synes det var meget god respons. Bedre enn på D500.

- Har ikke testet java nok til å kunne uttale meg. Har bare testet et par spill, men merket ingen problemer med de.

- I boksen følger det med stereo headset, stropp til å ha rundt håndleddet, telefon, batteri og manualer.

Lenke til kommentar

Okå, har nå hatt den i ett par timer nå, ikke noen høytalerfunksjon som jeg har oppdaget ennå.

Videre vil jeg si at telefonen ER treig når det kommer til java og wap.

Wap-leseren er en vits, særlig hvis man er bortskjemt fra Opera på symbian plattformen.

Seriøst, den klarer ikke åpne noen ting og selv de enkleste nettsidene tar halvt minutt+

Ellers er designet supert og kameraet blandt det beste jeg har sett hitill på mobil.

Video-delen er faktisk så rå som alle vil ha det til!

Glem javaspill, den er simpelten for treig. Men responsen er ok, og det er ikke noe etterslep i sms ol.

Hvis den bare hadde hatt litt større cpu kraft ville jeg nok ha elsket denne telefonen,

men til nå så får den bare ett "greit" fra meg. Søt liten sak;)

Men igjen så er den jo fin for mitt bruk da, noen som har en alternativ nettleser til samsung?

Jeg ville ha en telefon som har bra kamera, er liten, sexy og har smarte løsninger.

Samsung skuffer ikke på de punktene.

Har ennå ikke testet mp3 delen da, kan hende man får seg en opptur der, skal kjøpe sånn usb dongle imorra.

Endret av rhemal
Lenke til kommentar

(pologutt @ 22/04/2005 : 23:40)

Har den høytalerfunksjon, eller er det samme opplegg som på d500? 

Er høyttalerfunksjon på D500 da

Ja, men der må du vel koble til den lille høytaleren, eller?

Nei. På D500 og kanskje også E720 gjør man slik. I en samtale trykker man på OK. Dermed har man høyttalerfunksjonen aktivert.

trenger ikke den eksterne høyttaleren (men fungerer med denne OGSÅ)

Lenke til kommentar

bruker bluetooth på min, kjøpte en bluetooth dings på lefdal for 182 (prisgaranti mot en eller annen netbutikk på prisguiden her). Hastiheten er helt grei.

Har prøvd mp3 biten nå og må si at den også skuffer, lyden er hul og merkelig. kan være de medfølgende høreproppene, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt overgang til 3,5mm stereo jack? Klarer heller ikke å overføre java spill til den fra pc, da "serial java download"-kodene er blitt endra, og ingen har dem. går bra og laste ned noen java applikasjoner via gprs, men det fleste gir meldingen "download failed" eller "the file is too big". :ermm:

edit: det er også ingen IR på denne telefonen

Endret av rhemal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...