Gå til innhold

Samsung E720 førsteinntrykk m/ bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow!

Heftig ekstern skjerm på den der!

Den på E700 viser jo 256 farger, mens den der tar 65k!

Den var da veldig smal da. Men ikke så smal som V3? Du kan vel legge ut et sammenlikningsbilde med dem?

Digger fargen på tastaturet. Minner ikke stort om Samsungs gamle design, og det er bra, for det er snart oppbrukt. :p

Lenke til kommentar
Wow!

Den var da veldig smal da. Men ikke så smal som V3? Du kan vel legge ut et sammenlikningsbilde med dem?

Digger fargen på tastaturet. Minner ikke stort om Samsungs gamle design, og det er bra, for det er snart oppbrukt. :p

Smal? Du mener tynn?

Den er ikke så tynn som V3

Lenke til kommentar
Wow!

Smal? Du mener tynn?

Den er ikke så tynn som V3

Tynn, selvfølgelig.

Kunne vi fått et bilde til sammenlikning uansett?

Hadde sikkert vært fint å se. Ikke mange kamskjell som kommer i nærheten av V3 engang...

Har lagt merke til at bildene dine er i VGa, bruker du mobiltelefon til å ta bilder?

I såfall er bildene veldig gode. :yes:

Lenke til kommentar
Det er også minimalt med lys under tastene...

Bildene er tatt med en K700i

Er det bare meg, eller er bakgrunnen på den ene der HSK-logoen?

Den likner noe sinnsykt.

Har du to E700 for hånden?

Den i rød var sinnsykt fin. Skulle kanskje kjøpt meg sånn i stedet for CX70.. NEi...

Lenke til kommentar

Mobilguiden - nå får du virkelig begynne å bruke photobucket eller lignende.. ;)

Er ikke på liv og død det står på her - men du bør virkelig ta kommentarer fra moderatorer på alvor.

Hvis du mener slikt tar lang tid så kan du fikse FTP server selv eller jeg kan ordne det for det - men ærlig talt - tjenestene også går på 0 tid... Forumet er mye tregere (ser at du bruker ca. 1 min mellom hvert bilde) og av erfaring så vet jeg at å legge 10 bilder opp på FTP og så poste de i 2-3 poster er raskere enn å poste 10 poster på rad der man laster hvert enkelt bilde.

Sier herved ikke at du skal poste 1000 bilder i hver post, men begrens deg litt. 5-10 bilder i hver post bruker å være et vanlig maksimum.

(Og ja- dette gjelder alle.)

Edit: Faktisk så nevnte Arehei dette i denne tråden til og med.

http://www.imageshack.ws/

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...