SumSar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Veldig bra! Kan du ta noen bilder med telefonen? Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Her er ett bilde tatt med E720. Det er tatt inne så det er ganske mørkt, men allikevel greit. Kan ta noen bilder ute også. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis jeg har forstått riktig er det noe sånnt som 82MB til bilder/musikk og resten fordelt på Java, MMS, SMS og telefonnummer, 88MB totalt. Så hvis man ikke har java-spill, mms eller mange telefonnummer bør man kunne ha plass til ca. 10 000 tekstmeldinger? Det tviler jeg på, men hadde vært fint om det ikke var bare Symbian-telefoner som ikke hadde grense på det. Nei. Jeg mener å ha lest et regnestykke på noe slikt som 80MB bilder og musikk, 4MB java, 3MB e-post (tipper MMS/SMS går på denne delen) og 1,5MB telefonbok. Beklager hvis jeg var utydelig. Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Her er et bilde til tatt inne, men i bedre lys enn det første. Har tatt ett ute, men det ble for stort til å legge til. Hvis folket vil kan jeg også ta flere bilder og poste. Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Bilde tatt i hagen. Endret 20. april 2005 av zand Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bilde tatt i hagen med full zoom. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 synes at bildene ikke var helt rene... men hvis vi tenker på størrelsen er dette helt akseptabelt.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synd at skjermen ikke er fysisk større enn den er, ellers fin telefon. Takk for en flott forhåndstest Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nei. Jeg mener å ha lest et regnestykke på noe slikt som 80MB bilder og musikk, 4MB java, 3MB e-post (tipper MMS/SMS går på denne delen) og 1,5MB telefonbok. Var ihvertfall 82 MB til bilder/musikk++ og 4 til Java. Om det er mer som er holdt av hist og pist la jeg ikke merke til. Likte telefonen veldig godt. Alt var veldig likt som D500 (endret menygrafikken bittelitt). Ikke samme lader som de andre Samsungene og proppen (som alltid rotes bort på D500) henger fast i en plasttråd (som er bittelitt for kort, knotete) Flott telefon. Jeg syns den passer fint til jenter, mens vi gutta kan ha D500. Vet mange er uenige i det. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 oioi, denne "testen" gjorde meg i tvil! Om jeg skal løpe å kjøpe den mobilen eller vente til at z500 kommer ! er fotokameraet bra? Bedre enn z500? Skjermen? Bra den å eller? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 oioi, denne "testen" gjorde meg i tvil! Om jeg skal løpe å kjøpe den mobilen eller vente til at z500 kommer ! er fotokameraet bra? Bedre enn z500? Skjermen? Bra den å eller? Hvordan kan vi vite om kameraet er bedre enn z500? som du selv sier: den har ikke kommet enda. Skjermen på E720 er meget god, som den på d500 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) TEST AV MP3 spilleren til E720! Da har jeg testet denne mot MP3 spilleren til D500. Først: Det er noen forskjeller mellom disse. Jeg ble skuffet over lyden og innstillingsmulighetene til D500. Jeg testet en tidlig versjon av D500 og syntes lyden var ok. Da den kom i butikk og jeg testet den så syntes jeg lyden var dårligere. Tynn og metallisk. D500 kommer med to ulike equalizer muligheter. Type 1 og 2. Jeg hører ikke forskjell....Utover dette: Ingen andre muligheter E720 derimot er forbedret. Den har en funksjon som heter 3D ( AV og PÅ ) Den gir faktisk ett fyldigere lydbilde. Det er også svært gledelig at Samsung har forbedret equalizeren. På E720 kan du velge mellom: ROCK, NORMAL, KLASSISK og JAZZ. Lyden er overraskende bra! Klart bedre enn D500. Mer bass og mindre metallisk lyd. Spilleren man fra høyttaler er enda D500 hakket bedre men alt i alt er E720 en av de bedre på lyd. Bare synd den ikke har minnekort.... PS: Jeg legger ut sammenligningsbilder mellom E720, D500, E710 og E330 i ettermiddag. Bildene viser at E720 er en god del tynnere enn E710 Endret 21. april 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 D500 kommer med to ulike equalizer muligheter. Type 1 og 2. Jeg hører ikke forskjell.... Er ikke equalizer på den. Er bare en grafikk som liksom skal likne en equaizer. Man kan altså velge mellom to grafikker, der ingen av dem har noe med lyden som spilles å gjøre. Ikke rart du ikke hører forskjell. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Så flott av Samsung! At de legger det under EQUALIZER! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Så flott av Samsung! At de legger det under EQUALIZER! Er jo en grafisk fremstilling av en equalizer. Egentlig burde man ikke hatt det i det hele tatt, men når man først har det bør det ligge under equalizer. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er forvirra jeg, kommer E720 til norge eller? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Den er vel akkurat landet....Distributørene har fått denne inn Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er forvirra jeg, kommer E720 til norge eller? Har mange i butikken vi! kom for flere dager siden. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kommer sammenlikningsbildene eller? Dør etter å se dem... Du har ikke mulighet til å lage videoer? Med telefonen altså, de burde jo være greie nok å se på data... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kommer sammenlikningsbildene eller?Dør etter å se dem... Du har ikke mulighet til å lage videoer? Med telefonen altså, de burde jo være greie nok å se på data... Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå