Bitzy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hej alla! Hoppas kunna få lite tips om en bärbar dator som skulle kunna passa mig. Jag börjar bli ganska snurrig av allt läsande nu... Dom krav jag har på den är att det ska gå att köra The Sims 2 på den, dessutom ska den utan problem kunna hantera grafik och 3D program (3D Max). Jag vill lägga så lite pengar som möjligt eftersom jag föredrar att lägga mer pengar på min stationära dator men jag är ändå villig att betala för att få en bärbar som funkar bra. Hårddisk storleken är inte av sådan stor betydelse men jag skulle föredra en 7200 för snabbhetens skull. Dom märken jag har tittat mest på är Asus, Acer och Toshiba - jag har ingen erfarenhet alls av bärbar dator så alla förslag mottages väldigt tacksamt! /Carola Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) men du kjøper vel den bærbare data'n i sverige vil jeg tro?? ville anbefalt en med X600XT go eller 6800go grafikk brikke på! ati har jo kommet med en X800 GO Gpu brikker! Endret 20. april 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Bitzy Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Ja det stämmer, den kommer att köpas i Sverige Vill inte lägga mer än max ca 15000 SEK (ca 13000 NOK tror jag) totalt sett, helst mycket mindre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå