slimboy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vel som emne sier, hvor finner jeg serienummeret på pc'n, har XP på 3 pc'r og skal nuke den ene, men skulle gjerne ha visst hvilket av serienummerene jeg ga den. Slik at jeg kan innstallere den på nytt med samme serial? Nei, jeg klistret ikke serienummet på pc'n Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Last ned Everest Home Edition og installer det på maskina du vil ha serial fra.. der finner du det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det står vel om man høyreklikker på "Min Datamaskin" og velger egenskaper / properties? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 tror ikke cd-key for windows står der Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hm, nei, kanskje ikke. Er vel produktnummer eller noe... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 For å finne XP cd key, gå inn i registret, deretter går du til HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion. Under ProductID finner du det du leter etter. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har et lite bra program som finner serienummeret til xp'en, lastet det opp XP_Keyreader.rar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå