oceana Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 noen som vet om webshoper som selger de fantastiske laser leds i løs vekt..? gidder ikke betale flere hundre spenn når jeg i grunn bare trenger en eller max 2.... hilsen Oceana Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Kan vel se litt på elfa, de går neppe under laser leds, men de har noen virkelig kraftige leds der, har 3 stk som er så skarpe jeg ikke kan se direkte på! Kosta meg 11.40 kr pr stk :smile: 11xxx mcd. Ikke det at jeg veit hva mcd vil si men de lyser noe jævligt! Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 du får tak i løse leds på elfas webshop. Se på forsiden der er en guide til elfa. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 http://www.microplex.no http://www.elfa.se Lenke til kommentar
oceana Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 takker og bukker :smile: nå blir det snart et par-tre artige casemods.. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 hm ,fant ikke de LEDs'a som PumpAction pratet om, de jeg fant var bare noen få tusen mcd, og det er for svakt... jeg vil ha 11000 mcd ! =) noen som vet noe om de fortsatt selger disse / noen andre som gjør det? Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Skal du lyse til månen, eller? :smile: Kikk nøye på ELFA. Tror de skal ha noen skikkelig kraftige. http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/20/2020786.htm - det er vaffal noen der... Men seriøst: hvor mye lys skal du ha? Jeg har en slik: http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/20/20....htm#_75_003_33 Den er på 1000 mcd - og den lyser opp veggen som er 3 meter rett ovenfor PC'n! jeg har 3 slike som kan lyse konstant, og de gir et vanvittig lys! Tror en på 11000 mcd vil føre til at du må bruke sveisebriller! Dessuten: du kan jo koble flere sammen... -yummy- Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Kan disse leds brukes eks istedenfor kaldkatode eler blir det ikke det samme?? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 hm, har en LED på 3000mcd, men jeg syns ikke det var så altfor kraftig, så da pumpaction nevnte at ELFA hadde noen han hadde kjøpt som var på 11000 mcd måtte jeg jo ha dem :smile: men vis det er nok med 1000, så så jeg at dem hadde noen på 2700... :smile: bestiller nok dem da... mod'n kommer på sida under rundt 15-16 august Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 En vidig ting. jo høyrere lystyren blir, desto mindre lyer den til siden. Min hd led er på 11000 mcd. Den lysre bra men den lyser nesten ikke til siden. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kun guloransje som er på 11140 mcd Gul er på litt over 10000 mcd, disse er de kraftigste! http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/20/2020786.htm Den er blandt disse, men som bøgge sa lyser de ikke noe særling til siden, og du klarer ikke se direkte på dem, ikke jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har den gule. Den lyser bra. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 elendig at dem ikke har det i blåe LEDs...:sad: *ulykkelig* da får det klare seg med de dem har da. *harddisk mod coming up* Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Blå LED er utrolig vasnkelig og fremstille derfor de er så dyre og "svake". Kjøpte fire 360mcd blå og de lyser Temmelig bra opp... Og husk, for guds skyld, bruk de rette motstandene og lær dere ohms lov før dere kobler opp... :smile: heller ikke fall for fristelsen og presse mer spenning på diodene en de skal ha, dog de lyser mer men de brenner tilslutt over. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 hm, kanskje noen av skribentene på overklokking.no skulle satt i gang og laget en liten elektronikk guide eller noe lignende ? :smile: ny jobb til deg jummy? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: oceana skrev (2002-07-09 15:12):elendig at dem ikke har det i blåe LEDs...:sad:*ulykkelig*da får det klare seg med de dem har da.*harddisk mod coming up* Finner du ikke blå leds på elfa har du ikke lett godt nok. De er jo ikke så sterke, men blått lys lyser opp mer enn rødt eller gult (den meneskelige opfattelsen er at det lyser mer). Det spørs jo litt hva man skal bruke de til også. Jeg ar blå leds i fronten på kabinettet mitt og de lyser mer en jeg ønsker. Spesielt om natta. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 ...problemet var ikke at jeg ikke fant dem, problemet var at jeg ikke fant noen som var så sterke som de pumpaction sa han hadde fått tak i :smile: har da drevet lenge nok med dette til at jeg greier å finne leds hos elfa :smile: ...satser på at noen tusen mcd holder da....noen som vet om noe nytt/spennede dem har fått inn der i det siste? gidder ikke bestille bare 10 leds eller noe slikt, tar mer i slengen.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 08:19, oceana skrev:hm, kanskje noen av skribentene på overklokking.no skulle satt i gang og laget en liten elektronikk guide eller noe lignende ? :smile:ny jobb til deg jummy? Nei, tusen takk! Jeg får mer enn nok med overklokking å gjøre utover høsten ++. Men: vi har en gryende medarbeider jeg har tenkt å piske til dette.... :wink: -yummy- Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Vil dere ha en newbee guide i elektronik? Se på http://www.nordichardware.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå