Gå til innhold

Total War: Kjempebra spill med håpløs 'savegame' bug

Anbefalte innlegg

Jeg titta litt på forumet på .org her om dagen og leste en del interessant der. Bl.a. 'AI savegame amnesia'; altså AI 'glemmer' alle beleiringer når man laster et lagringspunkt, og må begynne på nytt igjen.

Aha!!! Dette forklarte hvorfor AI aldri erobrer byer i mine spill, siden jeg sjelden har tid til å spille mer ennn 2-3 runder om gangen. Det er faktisk hardcoregamere på de forumene som aldri slår av RTW, de lar det kjøre hele tida og slår pc av til dvalemodus så de skal slippe å loade et savegame :roll:

Det beste er jo at utvikleren av spillet (CA) påstår at dette ikke er en bug, men en 'feature' :thumbup:

Får håpe dette blir fikset i tilleggspakken, imens kan jeg kose meg med MTW-VI igjen.

Videoannonse
Annonse
Da kan vi bare nevne Warcraft 2+3 og Diablo 2+LoD: haugevis med patcher og fortsatt fullt mulig å spille gratis på BNet.

edit : må nevne Starcraft og da...

Det er ikke samme Blizzard som utvikla de spillene, som er Blizzard nå til dags.

De har laget Arena.Net og et annet spillutviklerselskap som jeg ikke husker hva heter.

Det er ikke samme Blizzard som utvikla de spillene, som er Blizzard nå til dags.

De har laget Arena.Net og et annet spillutviklerselskap som jeg ikke husker hva heter.

det er bare noen av utviklerne i Blizzard som brøt seg løs og starta ArenaNet og ncsoft(tror jeg). mener det var ncsoft.

Men det som er sikkert, er at jeg går over til guildwars. Er så lei av gamespy, og at den eneste måten å vinne online på er å lage masse urban cohorts og praetorian cavalry. Nei, guildwars, here I come.

hmm... ja guildwars blir nok det neste store innkjøpet mitt også, men jeg bør kanskje vente til etter eventuelle eksamener :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...