Gå til innhold

hvordan ram kan pc min ta a?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt. Du skriver jo i signaturen din hvilket hovedkort du har - hva i all verden er så vanskelig med å gå til hjemmesiden til ASUS og sjekke opp kompatibilitets-listen dems? ..eller å se i manualen? Hvis du på død og liv må få svarene inn med sugerør så kan du vel samtidig sørge for å skrive skikkelig - det er vondt lese "innlegget" ditt.

Denne linken sier deg alt du trenger å vite, og det tok meg ca. 5 sekunder (no kidding) å finne frem til den.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Hvorfor må folk være så idiotisk frekke mot folk som prøver å få hjelp? Bedre å la vær og svare om du ikke har noe bedre å si, mener jeg.

1: Folk må lære seg å søke kunnskap selv.

2: Jeg svarte han på det han trengte å vite (..og han fortsetter å spørre, I might add..)

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som kan skrive perfekt på grunn av ting som ordblindhet og dysleksi. Det går ann å si ifra på en litt mer hyggelig måte enn det du gjorde synes jeg og grunnen til at han fortsetter og spørre er fordi han også lurer på om raskere minnemoduler vil gi han bedre hastighet.

Lenke til kommentar

Minner om nettiketten som dere selvsagt har lest alle sammen: Link.

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

Til trådstarter: Tråden har en dårlig emnetittel og problemet er dårlig beskrevet. Jeg anbefaler at du lager en bedre tittel, for eksempel "Best RAM til Asus A7N8X-E og AMD 3200+", og også tar deg tid til å konkretisere teksten og luke ut skrivefeilene. Om du trenger det så spør noen om hjelp. Du får flere og bedre svar med en bedre formulert post. :thumbup:

Hvis du ikke hvet hvordan du skal redigere posten etter at du har skrevet en ny tekst så kontakt meg på PM så skal jeg hjelpe deg med det.

Merk: Dersom posten ikke forbedres vil tråden bli stengt ifølge retningslinjene.

Geir :)

Lenke til kommentar

AMD er ikke min sterkeste side, og en skal knote godt rundt på Asus siden for å finne noe info der om kompabiliteten til rambrikker. Ta og skjekk supportsiden Deres om disse er kompatible, noe de helt sikkert er.

Corsair TWINX1024-4400C25 er bra på AMD.

De er ca 400,- billigere enn OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

Uansett så er begge to prima brikker som alltids hevder seg i tester.

Jeg synes du først skulle ta og stille litt på de brikkene du har, dvs passe på at det ikke er de som stanser overklokkingen din. Så finner du ut hvor høyt CPU`en din kommer. Deretter leter du etter rambrikker som gir deg mest igjen. Du finner helt sikkert brikker som kanskje kan gi deg enda mer en de to jeg heiv opp her.

Geir hjelper deg helt sikkert med emnefeltet. ;) (burde vel egentlig vært lagt under minne).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...