big T Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hei jeg har satt inn en sterkere vifte i strømforsyningen min, men når jeg satt den inn så satt jeg den sånn at den blåser inn ny luft utenifra. i ettertid har jeg begynt å tenke på at det kansje ikke var så lurt siden det må komme mye støv inn da. så spørsmålet er: er det en grunn til at alle strømforsyninger blåser luften ut av hullet bak og ikke inn? sikkert et litt dumt spørsmål men takk for svar Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Grunnen til at vifter i PSU'er vanligvis blåser ut er vel for å hindre varmen fra komponentene i strømforsyningen blåses inn i kabinettet. Når du har den "feil" vei kommer det selvfølgelig mer støv inn (om du ikke har et støvfilter), samtidig som varmen fra komponentene i PSU blåses inn i systemet, som igjen fører til høyere varme i kabinettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 mekk to vifter d vettu en inn i toppen, og en ut bak. Lenke til kommentar
big T Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 har en i toppen av kabinettet så den luften som kommer fra psu'en blir blåst ut der med en gang så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå