jstrandl Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Jeg trenger en anbefaling på router/switch hvor det er mulighet for begrensing av båndbredde. Er det noen som har et forslag med link?? På forhånd TAKK! JSTRANDL Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 kan du komme med et pristak? Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Alle forslag er behjelplig. Men helst under 4000.- jstrandl Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) DrayTek har mange gode router. F.eks denne Endret 20. april 2005 av llyffant Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 DrayTek har mange gode router. F.eks denne Det er et modem/router. Skal du ha rein router (som også er det letteste å sette opp), bør du gå for DrayTek Vigor 2900. Denne har i tillegg QoS, samt støtte for blokkering av p2p-programmer. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Tusen takk! Da blir det en 2900. jstrandl Lenke til kommentar
albe Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Billigversjonen som er ganske bra er f.eks Linksys WRT54G. Denne har QOS i siste versjon av firmware. Kan også oppgraderes med meget god custom firmware som dd-wrt. http://dd-wrt.gruftie.com Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Da ble det denne! Draytech Den hadde alt jeg trengte og mer til. Takk for all hjelp. jstrandl Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fyrer opp en gammel thread her jeg.. Trenger en router/switch med båndbredde begrensing. Noen som kan komme med noen andre forslag enn DreyTek kanskje? Trenger ikke mange portene, 2 holder faktisk, men gjør jo ikke noe om det er flere. Leiter etter noe til helst under tusenlappen. På forhand takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå