Eksos Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Har nå tenkt å kjøpe meg ADSL, så lurere jeg på en ting. Med Telenor kan man velge om man vil ha en montør eller en Gjør-del-selv pakke. Er dette gjør-det-selv greiene vanskelig? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Det er ikke noe vanskelig nei. Det er bare å feste telefoledninger til en boks. gjort på et oar minutter (når du har funnet ledningerne da, det var det vi slet mest med ) Ellers er det ikke noe problem. Det folk som oftest har problemer med er hvis de skal dele linjen md flere brukere. Da er det greit med en router! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Ok takk det koster lissom 1000kr for en montør seh :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Vi hadde tilbud om gratis montør gjennom student-pakken. Men vi orket ikke å vente på ham ettersom vi fikk utstyret i posten ca en uke før montøren skulle komme. Så da gjorde vi det selv, og avbestilte montøren! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Har ett spørsmål til jeg :smile: Har lurt litt på hastigehet, skal bruke internett mest til spilling (Warcraft 3 ) Holder det da med 384 kbit? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Det holder nok! Jeg har 704-abbonnementet. Den største flaskehalsen på linjen er jo upload (128) Det er mer enn nok dersom det kun er en maskin på linjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå