Guybrush Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Noen som vet om hvor man får kjøpt "knekt" tastatur? Ala dette ifra Logitech: http://tinyurl.com/dm9g4 Helst skulle det vært mulig å "knekke" det enda mer, men det kan IKKE være trådløst. Noen som vet om noe slikt produkt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Du kan ta en titt på dette tastaturet jeg fant i HW.no's Prisguide. Er ikke trådløst, og ser ut som det er mer knekt enn Logitec sitt tastatur. Butikker du finner tastaturet i ser du nedover på siden under Priser. Butikker hvor du finner det Logitec tastaturet du viser bilde til finner du her (ikke trådløst) Endret 20. april 2005 av skag1 Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 det heter vel touch tastatur? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, noe sånt. Andre kaller det for "ergonomiske tastatur". Jeg kaller det for "vinkel-tastatur". Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Butikker hvor du finner det Logitec tastaturet du viser bilde til finner du her (ikke trådløst) Takk takk. Det var noe slikt jeg var ute etter ja. Men btw, den linken du henviser til inneholder Logitech sitt trådløse tastatur. Endret 20. april 2005 av Guybrush Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Men btw, den linken du henviser til inneholder Logitech sitt trådløse tastatur. Hmm, det var litt merkelig specs på den ser jeg nå, ja. Men søkekriteriet mitt var "Trådløst: Nei", så jeg aner ikke hvorfor det dukket opp blandt de ikke-trådløse. Men det står at det er PS2-grensesnitt, så kanskje det er mulig å velge mellom trådløst og tråd (PS2)? Eller er det PS2 opp mot "reciveren" for PC'en? Men uansett, det Microsoft tastaturet burde duge. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Microsoft har det klart beste "ergonomiske" tastaturet. Eneste problemet er at dette kun kommer i Trådløst. Skal du ha med tråd må du ha den engelske eller svenske versionen! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Ouch, trodde det var norsk jeg Ser nå det er engelsk det de selger med tråd som jeg fant. Bra du gjorde meg bevist på det Teddy, så jeg ikke hadde sent trådstarter ut for å kjøpe engelsk tastatur Endret 20. april 2005 av skag1 Lenke til kommentar
meastp Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Heter det ikke "natural keyboard" på engelsk? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vel, keyboardet heter jo "Microsoft Natural MultiMedia Keyboard", så jeg vil tro det Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Søren. Det betyr at det ikke finnes da? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Logitech sitt trådløse finnes. Har kjøpt et jeg... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Logitech sitt trådløse finnes. Har kjøpt et jeg... men det kan IKKE være trådløst. Dvs, inntil vi finner et kablet tastatur finnes det ikke. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Logitech sitt trådløse finnes. Har kjøpt et jeg... men det kan IKKE være trådløst. Dvs, inntil vi finner et kablet tastatur finnes det ikke. Det fins, jeg har ett her... Mener det var på elkjøp jeg så ett sist, kan godt være en gammel modell, er ikke sikker. Du kan spore opp dette : http://www.dinside.no/php/art.php?id=405 (OBS : Artikkelen er fra 1998) Tror det skal være mulig å oppdrive med kabel, er bare noe usikker på hvor. Du kan jo alltids prøve QXL eller gibud.no og se om det er noen som vil selge ett gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå