KimNK Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Liker det ikkje. Og han Vinnie eller ka han heiter er faen meg litt av ein - mark my words: idiot. Edit: Meir som arrogant drittunge faktisk. Meir ovanpå type skal du faen meg leite lenge etter. Æsj. Endret 20. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 GRØSS!!!får brekningsføleleser og blir faktisk flau på deres vegne stakkars folk. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 greie de...liker ikke sånn musikk da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 de er dårlig "wannabe" amrikanskegangsterrappere Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg føler at "wannabe" er et ord som dekker Paperboys ganske godt, ja. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 paperboys er noe skikkelig dritt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Lavmålsmusikk, spør du meg! Joda, det finnes verre saker, men det finnes mer bedre enn verre. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg må nesten si at de gjør et verdig forsøk. Men jeg liker ikke at de mumler alle ordene. De er veldig slappe på artikulasjonen, noe som gjør at jeg automatisk ser ned på dem personlig. Det samme gjelder Tor Milde i idol. Uff, jeg er vel et ondt menneske.. :/ Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Gi meg tilbake den Hiphop som var da N.W.A var konger og jeg forlater metal, jazz og rock til fordel for hiphop igjen EDIT: Paperboys er da LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna sådan kvalitet Hmm... N.W.A. var vel populære omtrent den tida du ble født? Unnskyld, måtte bare NWA er konge! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Paperboys er flinke de, skjønner ikke mye av commentene til folk på dette forumet. Som norske rappere som rapper på engelsk, duger de absolutt. De har greie tekster og bra flyt. Paperboys er i mine øyne blandt de bedre norske hiphop artistene. Folk som uttaler seg negativt i denne tråden er nok mest sannsynlig negativt innstilt til (norsk) rap generelt... Hva er vitsen med å uttale seg negativt om en konkret gruppe spesielt når man misliker hele sjangeren? Hørt mye på No Cure for Life albumet og digget det, og The Great Escape var heller ingen skuffelse. ericthelord: Hva mener du med at de mumler ordene? har du hørt noe på dem i det hele tatt? Synes artikulasjonen deres er meget bra, har aldri hatt noe problemer med å forstå dem! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg syns musikken dems er sånn ca ok. så lenge jeg slipper å se tryne på han vinnie. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg syns musikken dems er sånn ca ok. så lenge jeg slipper å se tryne på han vinnie. Liker ingen av delene Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Syns de er ganske tåpelig. Er så wannabe at jeg blir dårlig. No offence! I´ll double that! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg synes at alle som bare skal slenge dritt kan pelle seg ut av tråden. Dette inkluderer meg selv. Adios! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vel, tråden heilter jo "Hva syns dere om Paperboys?" ikkje "Si noe positivt om Paperboys", så syns alle kan få sei akkurat det dei vil eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå