danno_O Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, jeg vet at det er VELDIG mange av dere som er fastlåst på metal eller helt andre sjangere, men jeg vet også at det er noen som vet å verdsette rap-musikk. Det jeg lurer på er hva syns dere om Vinnie og Popedawg? Jeg personlig elsker flowen og rimoppsettet til vinnie og får frysninger på ryggen av noen linjer. PS! Dette spørsmålet går ut til alle som har hørt en låt til av Paperboys enn "Barcelona" danno_O) Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 PS! Dette spørsmålet går ut til alle som har hørt en låt til av Paperboys enn "Barcelona" Pokker... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Syns de er ganske tåpelig. Er så wannabe at jeg blir dårlig. No offence! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har lyst til å utslette de. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har hørt den derre som kom før Barcelona også, den var ikke det verste jeg har hørt innen rap/hiphop. Og et par andre låter som var elendige. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vel dem er jo så si dårlige, men likte faktisk uno låta. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har lyst til å utslette de. meg og Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Gi meg tilbake den Hiphop som var da N.W.A var konger og jeg forlater metal, jazz og rock til fordel for hiphop igjen EDIT: Paperboys er da LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna sådan kvalitet Endret 20. april 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Gi meg tilbake den Hiphop som var da N.W.A var konger og jeg forlater metal, jazz og rock til fordel for hiphop igjen EDIT: Paperboys er da LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna sådan kvalitet Oh, så sant så sant. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Siden du tydligvis spør hva vi mener, skal jeg også svare, selv om du helt sikkert ikke kommer til å like det du hører. De lager kjedelig musikk. De virker alt for opptatt av image, framfor musikk. Og de ser ikke ut (spesielt ikke Vinnie med den tank-singlet-saken). Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Musikken deres er ikke av beste kvalitet, men endel funker.. Har ikke noe imot dem.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes de suger! Utropstegn! Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Som arian sa; den Uno låta var litt kul, men kan ikke si det samme om det andre jeg har hørt av Paperboys. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Paperboys er i mine øyne av de beste innen norsk hip-hop. Begge de forrige albuma deres var fete, og jeg skal så definitivt kjøpe det som kommer i år! Vinni har kul stemme og flyter sinnsykt bra, og de har jevnt over skikkelig råe beats. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Uno låta var det eneste jeg halveis har digga fra Paperboys,resten blir bare kjedelig... im not a fan! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Barcelona hadde ein kul beat, men resten er ikkje noko å samle på imo Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Paperboys og Ja9/Onkl P er norges fjortismusikk-elite. Vinnie er jo så wannabe-gangster at det burde vært straffbart. Han snakker også helt fjortis, feks: Kidsa, Chicksa og lignende dumme utrykk. Musikken er jo ikke det værste jeg har hørt, men jeg savner litt innhold i sangene deres. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ett ord om paperboys: svett Liker ikke vinnie eller han andre som personer (har møtt på vinnie en gang i Trondheim og en gang i Oslo, han virker som en skikkelig stor Idiot, med stor I), og liker heller ikke rapstilen dems (blir for kommersielt). But that's just my humble opinion... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Gi meg tilbake den Hiphop som var da N.W.A var konger og jeg forlater metal, jazz og rock til fordel for hiphop igjen EDIT: Paperboys er da LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna sådan kvalitet Hmm... N.W.A. var vel populære omtrent den tida du ble født? Unnskyld, måtte bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå