Gå til innhold

Hva syns dere om Paperboys?

danno_O

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at det er VELDIG mange av dere som er fastlåst på metal eller

helt andre sjangere, men jeg vet også at det er noen som vet å verdsette rap-musikk.

Det jeg lurer på er hva syns dere om Vinnie og Popedawg?

Jeg personlig elsker flowen og rimoppsettet til vinnie og får frysninger på ryggen

av noen linjer.

PS! Dette spørsmålet går ut til alle som har hørt en låt til av Paperboys enn "Barcelona"

danno_O)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du tydligvis spør hva vi mener, skal jeg også svare, selv om du helt sikkert ikke kommer til å like det du hører.

De lager kjedelig musikk. De virker alt for opptatt av image, framfor musikk. Og de ser ikke ut (spesielt ikke Vinnie med den tank-singlet-saken).

Lenke til kommentar

Paperboys og Ja9/Onkl P er norges fjortismusikk-elite. Vinnie er jo så wannabe-gangster at det burde vært straffbart. Han snakker også helt fjortis, feks: Kidsa, Chicksa og lignende dumme utrykk. Musikken er jo ikke det værste jeg har hørt, men jeg savner litt innhold i sangene deres.

Lenke til kommentar

Ett ord om paperboys: svett :thumbdown:

Liker ikke vinnie eller han andre som personer (har møtt på vinnie en gang i Trondheim og en gang i Oslo, han virker som en skikkelig stor Idiot, med stor I), og liker heller ikke rapstilen dems (blir for kommersielt). But that's just my humble opinion...

Lenke til kommentar
Gi meg tilbake den Hiphop som var da N.W.A var konger og jeg forlater metal, jazz og rock til fordel for hiphop igjen

EDIT: Paperboys er da LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna sådan kvalitet

Hmm... N.W.A. var vel populære omtrent den tida du ble født?

Unnskyld, måtte bare :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...