Gå til innhold

MSN messenger Gateway

alos

Anbefalte innlegg

Hei..

Sitter på jobben å knoter litt, oppdager da til min store skuffelse at MSN har blitt sperret. Hjemme har jeg en web server som tusler og går, det jeg da lurer på er om det går ann å sette opp et script som kjører hjemme slik at jeg kan logge meg på MSN via serveren min. Omtrent som web MSN bortsett fra at jeg åpner siden hjemme istedet.

Noen som har tips til programvare eller sider hvor jeg kan få løst problemet mitt?

Takker for all eventuel hjelp.

alos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Sitter på jobben å knoter litt, oppdager da til min store skuffelse at MSN har blitt sperret. Hjemme har jeg en web server som tusler og går, det jeg da lurer på er om det går ann å sette opp et script som kjører hjemme slik at jeg kan logge meg på MSN via serveren min. Omtrent som web MSN bortsett fra at jeg åpner siden hjemme istedet.

Hvis serveren kjører Linux/Unix så kan du installere en konsollbasert MSN-klient (tMSNC eller CenterICQ) og kommunisere gjennom SSH.

Hvis serveren kjører Windows så kan du vel bruke "Remote Desktop" eller VNC tror jeg.

Lenke til kommentar
Sitter på jobben å knoter litt, oppdager da til min store skuffelse at MSN har blitt sperret. Hjemme har jeg en web server som tusler og går, det jeg da lurer på  er om det går ann å sette opp et script som kjører hjemme slik at jeg kan logge meg på MSN via serveren min. Omtrent som web MSN bortsett fra at jeg åpner siden hjemme istedet.

Hvis serveren kjører Linux/Unix så kan du installere en konsollbasert MSN-klient (tMSNC eller CenterICQ) og kommunisere gjennom SSH.

Hvis serveren kjører Windows så kan du vel bruke "Remote Desktop" eller VNC tror jeg.

alt er sperret.. alt utenom rein wed da.. altså trengte jeg en skom kun kjørte som en webside. Men det problemet har jeg ikke lenger da jeg slutter på jobben på fredag. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...