alos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei.. Sitter på jobben å knoter litt, oppdager da til min store skuffelse at MSN har blitt sperret. Hjemme har jeg en web server som tusler og går, det jeg da lurer på er om det går ann å sette opp et script som kjører hjemme slik at jeg kan logge meg på MSN via serveren min. Omtrent som web MSN bortsett fra at jeg åpner siden hjemme istedet. Noen som har tips til programvare eller sider hvor jeg kan få løst problemet mitt? Takker for all eventuel hjelp. alos Lenke til kommentar
JimL Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Et slikt system hadde jeg også vært fryktelig interessert i. Mekker litt på en egen portal (av egne interesser), og har jo gmail, forum osv der. En webmessenger-klone hadde vært kjempegreier Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sitter på jobben å knoter litt, oppdager da til min store skuffelse at MSN har blitt sperret. Hjemme har jeg en web server som tusler og går, det jeg da lurer på er om det går ann å sette opp et script som kjører hjemme slik at jeg kan logge meg på MSN via serveren min. Omtrent som web MSN bortsett fra at jeg åpner siden hjemme istedet. Hvis serveren kjører Linux/Unix så kan du installere en konsollbasert MSN-klient (tMSNC eller CenterICQ) og kommunisere gjennom SSH. Hvis serveren kjører Windows så kan du vel bruke "Remote Desktop" eller VNC tror jeg. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 litt o.t kanskje, men du kan bruke msn gjennom web... søk litt på google Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 litt o.t kanskje, men du kan bruke msn gjennom web... søk litt på google De fleste blokkerer alle de mulighetene man har innen web-messenger. Lenke til kommentar
alos Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Sitter på jobben å knoter litt, oppdager da til min store skuffelse at MSN har blitt sperret. Hjemme har jeg en web server som tusler og går, det jeg da lurer på er om det går ann å sette opp et script som kjører hjemme slik at jeg kan logge meg på MSN via serveren min. Omtrent som web MSN bortsett fra at jeg åpner siden hjemme istedet. Hvis serveren kjører Linux/Unix så kan du installere en konsollbasert MSN-klient (tMSNC eller CenterICQ) og kommunisere gjennom SSH. Hvis serveren kjører Windows så kan du vel bruke "Remote Desktop" eller VNC tror jeg. alt er sperret.. alt utenom rein wed da.. altså trengte jeg en skom kun kjørte som en webside. Men det problemet har jeg ikke lenger da jeg slutter på jobben på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå