twinsen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg skal kjøpe meg en trådløs router til bruk med kabeloppkobling. Det er to powerbooker m/ Apple AirPort kort (54mbps) som primært skal brukes opp i mot denne. I tillegg skal det kobles en pc til ved hjelp av kabelnettverk. Det eneste kravet er at den skal ha en usb port slik at den kan brukes som printserver. Vil gjerne ha anbefallinger på en som er rask (kan gå på bekostning av stor rekkevidde, lite leilighet) og som gir mye for pengene. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 tjaa..finnes mange poster om hvilken router som er best! men siden du kjører Mac, hvorfor ikke fullføre stilen med Airport Express WLAN..? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Asus (husker ikke modell) er den eneste "hjemmeruteren" jeg kan huske å ha sett med printserver, finnes sikkert fler.. Uansett får du jo egne USB printservere, vet f.eks. at Linksys har dette, og kan sterkt anbefale deres rutere Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 tar jeg ikke helt feil så har Airport Express printserver også.. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg vil annbefale ASUS Spacelink WL-500G Deluxe Jeg har den forige utgaven og er kjempefornøyd, men printserveren er litt treg, men dette skal være forberet i deluxe utgaven. test Endret 20. april 2005 av Selle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå