stensrud Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Vet ikke om dette er riktig forum men jeg prøver.Jeg er ute etter en extern lagrings unit hvor jeg kan tømme memory kortet.skal på ferie senere og har ikke lyst til å kjøpe flere memory stick duo.disse er ganske dyre (1 GB).Så er det noe som kan guide meg i riktig retning.det perfekte hadde vert en unit som også kan vise bildene på en liten sjerm el på tv`n uten å være tilkoplet PC`n.finnes noe sånn? På forhånd takk TS Lenke til kommentar
thorandre Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Archos Gmini 400 mp3-spiller har CF-kortleser. Med denne spilleren kan du, i tillegg til å tømme kortet og vise bilder på spilleren, koble deg direkte til tv'n og vise bilder og film. En skikkelig rakker altså... Siden Gmini'en har 20 GB har du jo i alle fall rikelig med plass, men jeg tror desverre ikke den finnes for memory stick.. iPod har imidlertid en tilkoblingsenhet som gjør at du kan overføre fra memory stick! Det funker selvfølgelig fint med f.eks. iPod Photo hvor du kan kjøpe en AV-kabel for å se bildene på TV. Det finnes også en enhet til iPod som gjør at du kan koble kameraet direkte til iPod'en. For CF-kortbrukere: Les mer om Gmini her. Jeg vurderer i alle fall sterkt å koste på meg denne... Thorandre Endret 20. april 2005 av thorandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå