PowerOfNow Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Virker som om dette er et fenomen på østlandet om at russen skal ha di beste russebussene. Ser man på busser/biler fra andre steder så ser man typiske russekjøretøy som er rullet med maling, tegnet på reklame og snekret noen slitne benker inni bilen og hivd inn noen 12" fra biltema og den kjøretekniske tilstanden på bilen er så som så. Er det ikke dette som er sjarmen? Må være mye gøyere å slippe et sånt press blandt russen om å ha den feteste kjerra. Dette er ingen konkurranse. Russebiler skal se ut som et vrak : ) (hvem har vel lyst til å hive fra seg en ølflaske og spy inne i en russebuss med flatskjermer,pc-er,innleid stereoanlegg m.m ?) og når det gjelder videresalg av disse dyre russebussene, så tror jeg ikke dem får så mye igjen hvis anlegg til nærmere 400k er LEID. Sjåfør koster også penger. Er nok en del utgifter som man aldri får tilbake ved et salg. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Innlegg slettet. Enhver antydning til personangrep vil føre til langt strengere reaksjoner. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jeg syntes ikke det var så sykt egentlig.. må jo huske på at de kan selge hele skiten når de ikke skal bruke det mer, selv om det kanskje har sunket unormalt i verdi så blir det pluttselig ikke så dyrt... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) HAHA! For en gjeng med tullinger! 800 laken på en jævla rød buss? Antakeligvis så går anlegget i dass i fylla og bussen blir kræsja i en lyktestolpe, og kidsa får ikke igjen annet enn vrakpanten! HAHA! det er ikke vrakpant på store kjøretøy anlegget er vell leid (normalt på russebiler) og bussen her nokk inleid en eller flere sjåfører , det er ingen som går på vidregående som kan kjøre buss De kommer jo også til å sitte igjen med f.eks pengene de får igjen når bussen selges videre, og anlegget de har kjøpt. neppe , alle brukte russe busser er tilnermet herpet invendig når di selges vidre di kjøpte sikkert bussen for 50-100 K , i ned slitt stand , og pusser den opp , for og ødelegge den alle bilder av brukte russebusser til salgs jeg har sett er det sikklig herpa invendig Generelt sett leier man kun anlegget. Det er ikke bare høytalere osv som skal til når det gjelder russebuss. Har du planer om å dra alt dette på batteriet på bussen? Min personlige mening, er at dette er rett og slett snobbete.. For min del kan de bruke alle pengene de har på dette prosjektet, og feste i 17 dager... Er det noen som ikke ser logikken her? så mye penger for å vær kul i 17 dager? Bussen jeg var med på kostet alle rundt 4000 ++. Vi hadde det kjempemoro, men hadde ikke skinn interiør osv.. Hvorfor skal alle ha så syke anlegg? Vi satte inn det vi hadde selv av høytalere inne i bussen.. Spilte bra det.. Det er ikke noen vits i å legge så mye penger inn i et anlegg.. Tenk deg 4 -5 busser med kraftig anlegg står ved siden av hverandre.. Total bortkastet.. ! Moro av hva det du gjør det til selv, enten du har en buss til en million eller ikke.. På en annen side, bør de få lov til å gjøre hva de vill med pengene deres, enten de kommer fra pappe eller ei. Det er også til tider moro for alle oss andre da. De lager jo Show ps. Man drar ikke damer med å være klyse, og rope rundt "Se hvor mye penger vi har".. di har en henger med agregat med seg kom over denne bilen i kristiansand , det er 3 personer og ca 640 k i budsjett !!!!!!! OMFG http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm SYKT SYKT det sto at bilen var i japan for og bli stylet !!!!!!!!! Endret 21. april 2005 av wh1te Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm SYKT SYKT det sto at bilen var i japan for og bli stylet !!!!!!!!! Det er sikkert heeeelt sant... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 5 poster på rad? bruker bli det når man leser en lang tråd , er jo mye og svare på alle snakker om budsjett , min russe bil for 2 år sidne kostet meg og mine venner ca 8K det inkluderer alt og 5500 var årsavgift og forsikring bilen var gratis ( sto på gården hjemme) maling - sponset seter hentet på høggeren wola en russe bil som jeg solget for 16000 året etter på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Herrefred... Det måtte jo være på Oslo Vest. Anyway. Jeg synes vi er ganske heldige også, ettersom firmaet til faren til en kameat av meg sponset oss med russebil for to dager siden! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Kanskje for andre på vestkanten, men alle andre bare ler av det. Akkurat. Bærumsfolket har ikke forstått det der. Når vi snakket om dette prosjektet i klassen, og der er det faktisk en god del rike mennesker, bare lo alle av det. Det er kun i Bærum man gjør slikt, ingen andre kunne tenke seg å være med på det en gang. Hvor er sjarmen som finnes i et gammelt vrak da? Og hvem i helvete bruker 370k på lydanlegg? Har de LYST til å miste hørselen? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hehehe, en god latter forlenger livet Jeg er helt for at disse guttene bruker så mye penger på bussen. Vel og greit det, men "ære og respekt"? Tydelig noe jeg ikke har fått med meg her... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Som jeg allerede har sagt, de kommer til å angre senere. Tenk deg alt annet de kunne gjort med disse pengene! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Kanskje for andre på vestkanten, men alle andre bare ler av det. Akkurat. Bærumsfolket har ikke forstått det der. Når vi snakket om dette prosjektet i klassen, og der er det faktisk en god del rike mennesker, bare lo alle av det. Det er kun i Bærum man gjør slikt, ingen andre kunne tenke seg å være med på det en gang. Hvor er sjarmen som finnes i et gammelt vrak da? Og hvem i helvete bruker 370k på lydanlegg? Har de LYST til å miste hørselen? Enda en gang: DE ER IKKE FRA BÆRUM! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Som jeg allerede har sagt, de kommer til å angre senere. Tenk deg alt annet de kunne gjort med disse pengene! Leie strippere og holde vill fest? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Kanskje for andre på vestkanten, men alle andre bare ler av det. Akkurat. Bærumsfolket har ikke forstått det der. Når vi snakket om dette prosjektet i klassen, og der er det faktisk en god del rike mennesker, bare lo alle av det. Det er kun i Bærum man gjør slikt, ingen andre kunne tenke seg å være med på det en gang. Hvor er sjarmen som finnes i et gammelt vrak da? Og hvem i helvete bruker 370k på lydanlegg? Har de LYST til å miste hørselen? Enda en gang: DE ER IKKE FRA BÆRUM! Bærum, Oslo vest, ett fett Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bærum, Oslo vest, ett fett Presis. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bærum, Oslo vest, ett fett Presis. Det er veldig likt, riktig. Jeg har bodd begge steder. Men ikke kall Oslo Vest for Bærum eller motsatt. Det er frekt. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 *Ler* mye jalla offtopic her! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 *Ler* mye jalla offtopic her! og ditt inlegg var ikke ot ???? vell dette er jo OT-baren Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis man syntes at 30k ikke er mye penger burde kikke seg litt om. Greit nok at man tjener inn mye av pengene igjen, men det er fortsatt mange her som forsvarer bruken av 30k. 30K er MYE penger. For å ta til sammeligning så har jeg 50k på banken, dette er penger jeg har spart siden jeg var liten (er 17) og jeg har allitd vært sparsommelig. Og dette er likevel mer enn hva de fleste jeg kjenner har. Og å sitte igjen med 2o av disse 50k ville for meg vært total galskap. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Enda en gang: DE ER IKKE FRA BÆRUM! Trodde de var det jeg Da VG møtte guttene i Bærum i går kveld, jobbet de med å skrape bussen ren for reklame etter at fjorårets russekull brukte bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå