Gå til innhold

Russebuss til 800 000!

Carnifex

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Det er jo mange her som kunne brukt over 30.000 på en PC...

Det har jo litt med hvordan man prioriterer....

Vedder på at de folkene kommer til å det så sykt gøy da... :D

Trenger ikke en milliondyrbuss for å ha det kult i russetiden. Hadde jeg hatt 100k til disposisjon hadde jeg kjøpt en minibuss for en billig penge sammen med 5-6 gode kompiser. Det er ingen som har 27 nære venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må være ærlig å innrømme at det høres litt kjekt ut å ha det sånn. Med rike foreldre, familie og omgangskrets. Det er liksom aldri et problem med penger. Jeg fikk ikke fem flate øre av min far når jeg var russ og måtte bruke de pengene jeg tjente på å jobbe. Var en sinnsykt gøy russetid, men overhode ikke fett på noe vis. Hadde det ikke vært for noen snille kompiser hadde jeg ikke vært med på russebil engang. Kjipt å måtte snu på hver krone i en sånn tid.

Jeg vet ikke om jeg skal si jeg er misunnelig men jeg har tenkt at det må være digg å ha det sånn, selv om du ikke akkurat får ryggrad av det.

Lenke til kommentar
Sykt gøy å svi av 30k på andre ting også. Som en helt egen bil for eksempel.

30 000 på en egen bil? Lada 84-modell? Du får da ingen bil for den summen?! :dontgetit:

Får en BMW 325i for den prisen. E30, riktignok. Men E30 er grisekule biler, så det spiller egentlig ingen rolle. Og den går fælt.

Lenke til kommentar
Har bare en ting å si om denne saken egentlig, og det er at det er sykt, sykt, sykt. De vet det ikke nå, men de kommer til å angre så utrolig etterpå. Idioter. Tenk hvor mye annet de kunne brukt de pengene på.

Jeg mistenker at disse gutta faktisk har råd til det...

Ja kan godt hende det. Men lell da gut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...