Gå til innhold

Russebuss til 800 000!

Carnifex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du synes ikke 800 000,- er mye å bruke på en buss som de skal race rundt i i en begrenset periode? Er ikke det litt mye penger i forhold til at det å være russ er bare for å feire at de er ferdig med grunnskolen?

Han mente nok i forhold til hva andre bruker.

Rart "Fast & Furious"-bussen ikke har blitt nevnt fler ganger.

2,5 mill....

Lenke til kommentar
Du synes ikke 800 000,- er mye å bruke på en buss som de skal race rundt i i en begrenset periode? Er ikke det litt mye penger i forhold til at det å være russ er bare for å feire at de er ferdig med grunnskolen?

Han mente nok i forhold til hva andre bruker.

Rart "Fast & Furious"-bussen ikke har blitt nevnt fler ganger.

2,5 mill....

o_O... Har du link ?

Lenke til kommentar
Først skal du ha pengene og du for jo ikke alt tilbake. Men det har jo nesten gått ut av kontroll, hva blir neste? Fly? Det er jo bare ment for å hadet gøy ..

Er noen som har planer om helipad på taket.

(Ja, hennes far har et lite fattig helikopter).

Lenke til kommentar

Luftskip!, det hadde vært noe det. Ha gondol med bar og plass til 20stk eller noe. Under kan lydanlegg og lyskastere henge, og hele ballongen kan males så den blir et kunstnerisk mesterverk. *Forestiller seg å komme svevende inn over kongeparken med skikkelig grom musikk*.

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde villet, kunne jeg brukt 30k eller mer på russetiden, men jeg ser ikke helt poenget i det, det blir ikke mer enn 3-4 fester i uka stort sett regner jeg med, + litt anna morro kanskje. Jeg har vel brukt rundt 2500 kr på bilen. kjøpte bilen for 10k, så med registrering, forsikring og veiavgift ble det rundt 8 tusen tror jeg, + att vi måtte fikse på litt dilldall i bilen å kjøpte litt forsterkere, som vi kommer til å bruke til annet senere.

Å få i boks en sånn buss er jo ikke bare bare, så jeg vil tro de har lært en del av å planlegge, bestille å få i land alt sammen. det er tross alt ikke bare bare å fikse så mye greier tenker jeg.

Lenke til kommentar
Først skal du ha pengene og du for jo ikke alt tilbake. Men det har jo nesten gått ut av kontroll, hva blir neste? Fly? Det er jo bare ment for å hadet gøy ..

Er noen som har planer om helipad på taket.

(Ja, hennes far har et lite fattig helikopter).

Det er det? ejg hørte noen rykter, men trodde vel egentlig ikke på det...

Lenke til kommentar

Om det er mye penger eller ikke kommer vel ann på dei som har penger, eller ikke har så mye penger..

Hvis dei har rike foreldre som sponser dei med lommerusk, da er det vel ikke mye for dei.

Men for meg er det utrolig mye penger, og jeg hadde aldri brukt så mye på en buss i den samenheng..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...