:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synes ikke 800 000 virket så mye for å være ærlig. Fordelt på 28 stykker er det ikke so ufattelig mye penger, nei, men det er likevel litt... 800 000 : 28 = 28571,428571428571428571428571429 kr per stk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du synes ikke 800 000,- er mye å bruke på en buss som de skal race rundt i i en begrenset periode? Er ikke det litt mye penger i forhold til at det å være russ er bare for å feire at de er ferdig med grunnskolen? Han mente nok i forhold til hva andre bruker. Rart "Fast & Furious"-bussen ikke har blitt nevnt fler ganger. 2,5 mill.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du synes ikke 800 000,- er mye å bruke på en buss som de skal race rundt i i en begrenset periode? Er ikke det litt mye penger i forhold til at det å være russ er bare for å feire at de er ferdig med grunnskolen? Han mente nok i forhold til hva andre bruker. Rart "Fast & Furious"-bussen ikke har blitt nevnt fler ganger. 2,5 mill.... o_O... Har du link ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Blir oppgitt over folk som bruker 1.7 millionar på ein buss dei skal bruke eit par månader Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du bruker det ikke, du kan SELGE den etterpå... Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm How nice. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du bruker det ikke, du kan SELGE den etterpå... Først skal du ha pengene og du for jo ikke alt tilbake. Men det har jo nesten gått ut av kontroll, hva blir neste? Fly? Det er jo bare ment for å hadet gøy .. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 De må nå få gjøre hva de vil uten at det skal bli så stort oppstyr Men for å være ærelig. Så utrolig unødvendig? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Først skal du ha pengene og du for jo ikke alt tilbake. Men det har jo nesten gått ut av kontroll, hva blir neste? Fly? Det er jo bare ment for å hadet gøy .. Er noen som har planer om helipad på taket. (Ja, hennes far har et lite fattig helikopter). Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm How nice. vet ikke helt.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Luftskip!, det hadde vært noe det. Ha gondol med bar og plass til 20stk eller noe. Under kan lydanlegg og lyskastere henge, og hele ballongen kan males så den blir et kunstnerisk mesterverk. *Forestiller seg å komme svevende inn over kongeparken med skikkelig grom musikk*. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hvis jeg hadde villet, kunne jeg brukt 30k eller mer på russetiden, men jeg ser ikke helt poenget i det, det blir ikke mer enn 3-4 fester i uka stort sett regner jeg med, + litt anna morro kanskje. Jeg har vel brukt rundt 2500 kr på bilen. kjøpte bilen for 10k, så med registrering, forsikring og veiavgift ble det rundt 8 tusen tror jeg, + att vi måtte fikse på litt dilldall i bilen å kjøpte litt forsterkere, som vi kommer til å bruke til annet senere. Å få i boks en sånn buss er jo ikke bare bare, så jeg vil tro de har lært en del av å planlegge, bestille å få i land alt sammen. det er tross alt ikke bare bare å fikse så mye greier tenker jeg. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm How nice. vet ikke helt.. Ville brukt 1 mio. og beholdt 2.5 for meg selv Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm fra siden: Ja, her er altså siden vår, vanen med den fantastiske sponsorkontrakten på 3,5 MILLIONER norske kroner. Vi er altså vanen som skal overgå 2 Fast and 2 Furious bussen... dere kommer garantert til å se oss når vi kommer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Først skal du ha pengene og du for jo ikke alt tilbake. Men det har jo nesten gått ut av kontroll, hva blir neste? Fly? Det er jo bare ment for å hadet gøy .. Er noen som har planer om helipad på taket. (Ja, hennes far har et lite fattig helikopter). Det er det? ejg hørte noen rykter, men trodde vel egentlig ikke på det... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Joda, men ser ikke helt poenget. Er bare plass til 4 pers i det uansett... Dessuten kan man jo ikke bare lette og lande oppå en buss hele tiden. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes det er mye uansett hvor mye andre bruker. Dette tatt i betraktning av bussen skal brukes til og over hvor lang tid. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Om det er mye penger eller ikke kommer vel ann på dei som har penger, eller ikke har så mye penger.. Hvis dei har rike foreldre som sponser dei med lommerusk, da er det vel ikke mye for dei. Men for meg er det utrolig mye penger, og jeg hadde aldri brukt så mye på en buss i den samenheng.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er jo mange her som kunne brukt over 30.000 på en PC... Det har jo litt med hvordan man prioriterer.... Vedder på at de folkene kommer til å det så sykt gøy da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå