PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det stod ikke at de brukte polakker?! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det met polakker var bare tull.. dvs jeg aner ikke, men at de har bygget alt det alene tror jeg ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Antar jo de måtte bruke fagfolk? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jo da. Som han sier, man lærer mye av å disponere enn årslønn i budsjettet, det er rett og slett god lærdom. Hvilken lærdom er det ? At de har brukt over 800000kr på en fest som varer i 17 dager for å få mer respekt? Tror ikke disse ungdommene er ute etter læring. Å spare 1-2 år for å ha det gøy 17 dager.. ? Og jeg håper dere ikke tror at bussen vil bli brukt i 17 dager, og etter det skal den kastes? Yeay ! Da får vi alt tilbake igjen .. du, har du hørt om forsikring? Tviler også på at disse bussene er i toppform etter mange års bruk. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Litt under 30k per hode er ikke så sykt det, vel? Det er bare avisen som får det til å høres abnormalt mye ut Jo 30k er ganske sykt, 30000 kr kan få 12 personer ut av fattigdom f.eks 30000k du kunne lagt unna til utdanning, men disse undommene får vel alt de vil fra foreldre....Ingen ungdom tenker fornuftig når de har over 25000kr rett i hendene. Vennligst selv PCen din og gi pengene til de fattige. Hvis du svarer på dette innlegget går jeg utifra at du er en av disse ufornuftige som bruker penger på unødvendig tøys og tull (PC, TV, DVDer, anlegg, osv). Som nevnt før: 800k / 28 er ikke så mye! Og jeg håper dere ikke tror at bussen vil bli brukt i 17 dager, og etter det skal den kastes? Nei tror ikke mine penger går til noe mye pc utstyr osv osv. Min lønning går til Studielån og til min sønn, å husleie osv, Ta med at fruen tar sitt å da Å jo 28000k ER MYE! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg vil nå tro de færreste av dem betaler 28 tusen uansett... Alle russebusser får vel inn litt sponsorpenger? Dessuten betaler vel foreldrene... Endret 20. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Å jo 28000k ER MYE! Ja, klart 28 millioner er mye. Du mener kanskje 28000. Edit: Som for øvrig også er masse, masse penger. Endret 20. april 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Antar jo de måtte bruke fagfolk? Sant nok.... Når man først skal bruke så mye så.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 respekt? hva slags respekt? pappas penger kjøper respekt? hvor mye koster egentlig respekt? har jeg råd til respekt? lol..stakkars gutter/jenter.. RESPEKT er noe man får, ikke kjøper.. Kunne ikke sagt det bedre selv! Ref utsagn: "Det handler om ære og respekt!" Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Vet ikke om dette er nevnt før, men.. Hva med å tipse de om å LEIE anlegg til bussen, som de fleste andre gjør... Hvis de leier et anlegg for 370k er de IHVERTFALL syk... EDIT: Det jeg mener er at det er billigere å leie, og de kan få et like bra anlegg for mindre pris (det over kan nok missforstås) Endret 20. april 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sponsor kalles pappa. Tilfeldig at kronprins Haakons russebil ble sponset av ferner-jacobsen? Man må bruke nettverket sitt. Og det er kanskje litt vanligere i Bærum, eller Oslo Vest som disse er fra da, med et godt nettverk. Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Kanskje for andre på vestkanten, men alle andre bare ler av det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ps. Man drar ikke damer med å være klyse, og rope rundt "Se hvor mye penger vi har".. Man drar ikke rett type damer i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Haha. Lykke til videre i livet Russetiden varer forresten lenger enn 17 dager. Her begynner den på fredag kl. 15:00, andre steder i landet lenge før. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes 28000 er mye penger, og det er litt på grensen. På min skole er det busser med høye budsjetter i år, men jeg vet at de har bladd opp mye fra egen lomme, ikke fra foreldrenes. Sponsorer og jobber reduserer også det totale beløpet hver enkelt person betaler. Totalt sett er det helt greit å bruke penger på buss, men det er jo klart enkelte av dem kommer til å angre senere. Uansett er det bare bra for meg at andre legger penger i buss, de kan bidra på russetreffene rundt omkring. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 JoachimR har nok dessverre rett i mye av det han sier. Dog ser jeg ikke helt problemet med å bruke 28000 på en russebuss. La oss si at hver og en lider et økonomisk tap på 30% ved vidresalg av bussen. Dette betyr at russebilen kostet de 6-7k. 4-5k blir sikkert dekt av reklame, så da sitter de med et tap på 2k pr person. Og 2k i utgifter på transport i russetiden + 500 kroner på sjåfør er vel helt akspetabelt. Utorlig dårlig journalistikk får disse til å virke som amøber. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Utorlig dårlig journalistikk får disse til å virke som amøber. Du sier noe. Det er uansett et utall busser her i området som har et større budsjett enn disse omtalt i denne artikkelen... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Utorlig dårlig journalistikk får disse til å virke som amøber. Du sier noe. Det er uansett et utall busser her i området som har et større budsjett enn disse omtalt i denne artikkelen... Hewlt sikkert. Synes ikke 800 000 virket så mye for å være ærlig. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Synes ikke 800 000 virket så mye for å være ærlig. Fordelt på 28 stykker er det ikke so ufattelig mye penger, nei, men det er likevel litt... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Utorlig dårlig journalistikk får disse til å virke som amøber. Du sier noe. Det er uansett et utall busser her i området som har et større budsjett enn disse omtalt i denne artikkelen... Hewlt sikkert. Synes ikke 800 000 virket så mye for å være ærlig. Du synes ikke 800 000,- er mye å bruke på en buss som de skal race rundt i i en begrenset periode? Er ikke det litt mye penger i forhold til at det å være russ er bare for å feire at de er ferdig med grunnskolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå