knutby Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 JoachimR er vel ikke med på denne bussen eller? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hva er problemet? Hvis de har økonomi og mulighet til å bygge en buss til 800.000, hva har andre å si på det? Det er deres valg hva de vil bruke penger på, og om de får midlene fra sine fedre eller om de jobber for dem er da irrelevant! Blærumsgutta vettu Igjen dette med folk fra Bærum.. Hva er det dere har uoppgjort med de fra akkurat denne regionen? Det går en grense. Russe-tiden har jo gått helt den feile veien nå. Å bruke 800.000 på noen uker syns jeg er litt drøyt. man kan ikke kjøpe respekt og det vil nok ikke få, men angre vil de sikkert. Det er jo 28stk som er med på den 800.000/28 = 28571,4,- Endret 20. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 JoachimR er vel ikke med på denne bussen eller? You read my mind Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Flere i klassen som skal bruke avsindige beløp på bussen sin ja. Enkelte skulle aldri fått henda på så mye penger. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 dere er tydeligvis missunelige, ikke whine. Hørtes ut som et fett prosjekt men de sa rundt 800.000 og det vil ikke si akkurat 800.000 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette er bare kvalmende... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 dere er tydeligvis missunelige, ikke whine. Hørtes ut som et fett prosjekt men de sa rundt 800.000 og det vil ikke si akkurat 800.000 OK....Hvis det er 799.000 så er det vel greit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Seks ord: Total galskap og sløsing av penger. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva er problemet? Hvis de har økonomi og mulighet til å bygge en buss til 800.000, hva har andre å si på det? Det er deres valg hva de vil bruke penger på, og om de får midlene fra sine fedre eller om de jobber for dem er da irrelevant! Blærumsgutta vettu Igjen dette med folk fra Bærum.. Hva er det dere har uoppgjort med de fra akkurat denne regionen? Det var en halvsarkastisk spøk. Jeg har ikke noe spesifikt i mot dem. Jeg prøvde bare å få frem at eksen min også var fra Bærum Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Altså, om noen vil bruke 800 000 kr. (Blir jo litt mindre på hver da, men allikevel) på en buss som de bruker i en måned i livet sitt så er det greit for meg. Det er deres penger, og jeg har ikke noe med hva de bruker de på. MEN hvis jeg hadde hatt så mye penger hadde jeg bruk de på noe annet. Kjøpt meg noe jeg har hatt lyst på lenge (Ja, vi snakker sko her) eller spart pengene til noe jeg trenger senere i livet. Det er jo deres valg hva de skal bruke penger på. Men jeg skulle likt å se denne bussen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 De kommer jo også til å sitte igjen med f.eks pengene de får igjen når bussen selges videre, og anlegget de har kjøpt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Det er jo 28stk som er med på den 800.000/28 = 28571,4,- Vel, det er 4 busser på skolen min der de betaler mer enn det per person. Synes ikke dette var mye i det hele tatt jeg. I fjor var det jo en buss i nærheten som hadde et budsjett på litt over 2 mill, det utenom sponsorpengene altså. Vil tro disse også har fått et par sponsorer og er langt unna å betale ~30k hver. Selv valgte jeg å ikke være med på sånt da jeg heller bruker pengene på andre ting. Makan til hysteriske overdrivelser her. Edit: darkenss|, kan nok være ganske sikker på at de har leid lydanlegg... Endret 20. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 De kommer jo også til å sitte igjen med f.eks pengene de får igjen når bussen selges videre, og anlegget de har kjøpt. Ja, søren. Det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 MEN hvis jeg hadde hatt så mye penger hadde jeg bruk de på noe annet. Kjøpt meg noe jeg har hatt lyst på lenge (Ja, vi snakker sko her) eller spart pengene til noe jeg trenger senere i livet. For meg virker det meir som desse folka treng noko dei ikkje kan få for penger Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 MEN hvis jeg hadde hatt så mye penger hadde jeg bruk de på noe annet. Kjøpt meg noe jeg har hatt lyst på lenge (Ja, vi snakker sko her) eller spart pengene til noe jeg trenger senere i livet. For meg virker det meir som desse folka treng noko dei ikkje kan få for penger Hihi. Du får gi de litt løøøv du da Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 men de folka som driver med dette kan jo ta en "Dere er fucking nørdz..sitter på HW.nos forum og misunner oss. Dere var ikke populær nok på skolen for å bli med på buss" osv.osv... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 800.000,- du Fette mari for et beløp for en buss som skal vare hvor lenge 1 månde ? Kommer på når jeg var russ vi kjøpte oss en buss til 1500k, anlegg til 3000k. funka som faen. hmm lurer på om vi fikk respekt for den ? Vi var jo i stjørdales blad da De kommer ikke til å få igjen mer en 30% av det de har brukt på buss tilbake når de skal selge. Husk at bare for sjåføren de skulle ha kostet det 35000k rått....Men gutter er gutter. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 I fjor var det jo en buss i nærheten som hadde et budsjett på litt over 2 mill, det utenom sponsorpengene altså. Tenker du på Sapphire med den enorme skjermen på taket? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Generelt sett leier man kun anlegget. Det er ikke bare høytalere osv som skal til når det gjelder russebuss. Har du planer om å dra alt dette på batteriet på bussen? Min personlige mening, er at dette er rett og slett snobbete.. For min del kan de bruke alle pengene de har på dette prosjektet, og feste i 17 dager... Er det noen som ikke ser logikken her? så mye penger for å vær kul i 17 dager? Bussen jeg var med på kostet alle rundt 4000 ++. Vi hadde det kjempemoro, men hadde ikke skinn interiør osv.. Hvorfor skal alle ha så syke anlegg? Vi satte inn det vi hadde selv av høytalere inne i bussen.. Spilte bra det.. Det er ikke noen vits i å legge så mye penger inn i et anlegg.. Tenk deg 4 -5 busser med kraftig anlegg står ved siden av hverandre.. Total bortkastet.. ! Moro av hva det du gjør det til selv, enten du har en buss til en million eller ikke.. På en annen side, bør de få lov til å gjøre hva de vill med pengene deres, enten de kommer fra pappe eller ei. Det er også til tider moro for alle oss andre da. De lager jo Show ps. Man drar ikke damer med å være klyse, og rope rundt "Se hvor mye penger vi har".. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 I fjor var det jo en buss i nærheten som hadde et budsjett på litt over 2 mill, det utenom sponsorpengene altså. Tenker du på Sapphire med den enorme skjermen på taket? Kan godt hende. Husker ikke hva den het for noe jeg. Mener å huske det var en leddbuss med 2x takrigg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå