Gå til innhold

Russebuss til 800 000!

Carnifex

Anbefalte innlegg

Selv om dette er veldig Off topic så må jeg bare si at de selger RL i drammen også, som f.eks. på paul og pauline. Måtte nesten bare si det, synd de ikke finnes noe særlig i xs. Leita etter det på sikkert åtte forksjellige steder de solgte RL i Hamburg for å finne en jakke men den var ikke i mindre enn S :(

Ang. russebuss så er det litt sykt hvis du setter det i perspektiv med at det koster 2500NOk å få noen ut av fattigdom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2500,- holder ikke for å hjelpe noen nordmann ut av fattigdom. Kanskje en afrikaner, men glem en europeer.

Det blir litt søkt å nevne norsk fattigdom i sammenheng med afrikansk fattigdom. Norsk "fattigdom" går ut på at man ikke har råd til sydentur og må spare inn på rullingsmisbruket, afrikansk går ut på at man sulter ihjel.

Lenke til kommentar
Det er da nordmenner som sulter og.

Da har man sørget for det selv.

At du har det godt betyr ikke at alle andre har det godt. At du er pshykisk frisk betyr ikke at alle er det. Sørge for det selv: Kanskje. Indirekte årsaker som er den virkelige grunnen: JA! Mange her som ikke fatter at folk har det vanskelig og blir slik, men grunnen til det er vel gjennomsnitts alderen her. Uansett nok om det, bli offtopic og kan tas opp i eksisterende tråder under Politikk religion og samfunn.

Lenke til kommentar
At du har det godt betyr ikke at alle andre har det godt. At du er pshykisk frisk betyr ikke at alle er det. Sørge for det selv: Kanskje. Indirekte årsaker som er den virkelige grunnen: JA! Mange her som ikke fatter at folk har det vanskelig og blir slik, men grunnen til det er vel gjennomsnitts alderen her.

Kan ikke du som er så gammel og klok opplyse oss da? :roll:

Lenke til kommentar
Gleder meg til jeg blir like gammel som deg og får vite sannheten om alt. Får man en fasit i posten når man fyller 21, eller?

Synes faktisk slik kritikk er bra å få på mine inlegg, bra dere slår meg med mine egne ord!

Jeg kommenterte i mine øyne et usakelig inlegg på en usakelig måte.

Nei man får ikke noen fasit når man er 21++. Men man lærer faktisk så lenge man lever. Jeg sier for all del ikke at alder vet best det vet alle ikke stemmer.

Selv har jeg fra 15 til nå endret mange meninger og holdninger, en igjen det er en individuell faktor og ikke en faktor som generellt er en slavisk følge av alder.

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...