Gå til innhold

Russebuss til 800 000!

Carnifex

Anbefalte innlegg

Men hvis de liker det; og har råd til det? What's the fucking problem? Hvis de rett og slett prioriterer slik? Alle ekke slik som deg, vet du.

Problemet er at de roper det ut så hele Norge skal få vite om det!

Går vel ut i fra at de ikke gikk til avisene og spurte om å bli intervjuet..

Det at de bruker 28k hver er vel opp til dem.. Alle her kommer til å bruke 28k på et eller annet.. Hvis de føler for å bruke dem på en buss så kan de vel få lov til det.

Kan godt hende de har spart pengene til konfen, hvem vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Studenten som var på den sosse-BI-reklamen, det vil jeg tro er en "glætt" gutt, uten at jeg vet hva "glætt" betyr :)

Edit: On topic: Jeg personlig hadde ikke brukt 1000 kr på en russebuss, men det er deres penger, og har de råd til det så kan de bruke dem på hva de vil for min del.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

når jeg blir 18 og russ skal jeg vist lage en "interiør" buss, altså sånn med hvite skinnseter og brunt glatt pent bord osv.. Gleder meg :D

Glætt: Rosa lacotse/raulph lauren polo (som de forsovet selger på cubus, jeg har mistet litt respekten for det merket) med bakoversveis og en lignende dressbukse med laksSko

Lenke til kommentar

ATi-Radeon sikter sannsynligvis til US Polo Association-merket, hvis logo ligner svært mye på RLs logo. USPA kan man kjøpe på Cubus. Tviler sterkt på at Ralph Lauren Polo Sport blir solgt der, though.

Forresten er ikke Ferner eneste "autoriserte" RL-forhandler, har du for eksempel vært på Tatler, Joachim?

Lenke til kommentar
ATi-Radeon sikter sannsynligvis til US Polo Association-merket, hvis logo ligner svært mye på RLs logo. USPA kan man kjøpe på Cubus. Tviler sterkt på at Ralph Lauren Polo Sport blir solgt der, though.

Forresten er ikke Ferner eneste "autoriserte" RL-forhandler, har du for eksempel vært på Tatler, Joachim?

Tatler har meg bekjent knapt et polo-plagg igjen.

US Polo jah, har sett det. TRAGISK. Den dagen Cubus selger Polo Ralph Lauren-klær, da kan jeg finne på mye rart..

Lenke til kommentar
Tatler har meg bekjent knapt et polo-plagg igjen.

Da tar du nok feil. Kjøpte en genserjakke av typen RL Polo Sport på Tatler (den i Paleet) for noen uker siden. Dog har du rett i at det har blitt færre Polo-plagg der i det siste.

Sorry, du har helt rett. Var jopå plaeet for noen uker siden, så de hadde en del hester. ;)

Tenker med en gang Bogstadveien jeg, med Tatler. Går forbi tilnærmet hver eneste dag, og DER har de nesten bare J. Lindeberg...

Men skal vi gå on-topic igjen? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...