dimiles Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Joachim; du sier guttene er fra Oslo Vest? Åssen vet du det, har du snakket med dem? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Joachim; du sier guttene er fra Oslo Vest? Åssen vet du det, har du snakket med dem? En kameratgjeng fra Oslo vest Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg vil bare slenge inn mitt synspunkt her. Å ha penger, eller å vise at du har masse penger gir deg IKKE respekt og cred. Det eneste noen oppnår med det er at de gir meg lyst til å spytte dem midt i øyet. Kaste bort 800k på russedrit. Joda, mange fine regnestykker i denne tråden, men det driter jeg flatt i. De bruker likevel 800k på en lusen buss. Og selvfølgelig "vet" vi at det er pappa som betaler for det. Dette er jo pappagutter. Man kan jo til og med SE det på dem. Glætte fyrer med "lommepeng-årslønn" på 150k. Jeg blir kvalm av hele glættgjengen. Yes sir! Jeg er forutinntatt og full av fordommer, tullete meninger, idiotiske utsagn. So what? Det gjør livet mitt morsomt å leve. JEG må ikke være så politisk korrekt hele tida. Fuck offz russebussglættgutter Edit: et , hadde sniki seg vekk Endret 25. april 2005 av PSION Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det er drøyt med så mye penger til en russebuss. Men dette er ikke det bilde folk skal ha av ungdommer fra Vest kanten, hvert år er det ca. 10 "Mega busser" og det finnes mye selvfinansiert russ her også. [Alle er heller ikke som Joachim ] Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 [Alle er heller ikke som Joachim ] Thank god Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Joachim; du sier guttene er fra Oslo Vest? Åssen vet du det, har du snakket med dem? En kameratgjeng fra Oslo vest Og derfor er det sant? Bussen vår stod ved siden av Thriller da vi rigget opp anlegget vårt. Prata med gutta og var inni bussen og så også. Halvparten av gutta er fra Ammerud og diverse strøk og et par fra Oslo Nord. Skjønner du ikke at avisen bløffer? Tror nok at jeg vet bittelitt mer om bussen enn intetanende fjols fra "OT-Baren". Edit: Alex, bra du sier det. Bussen jeg er på har budsjett på ca. halvparten av Thriller og jeg har betalt hver krone selv. Det har de fleste på bussen og. Hva sier det om fordommer? Endret 25. april 2005 av dimiles Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Joachim; du sier guttene er fra Oslo Vest? Åssen vet du det, har du snakket med dem? En kameratgjeng fra Oslo vest greit, jeg tok feil. jeg forholdt meg til det som stod i VG pluss Bergens Tidende. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synest egentlig det er teit at folk syter over at de rike gjør noe med pengene sine som de selv vil ha det gøy med. Om du hadde vunnet 800.000 i lotto hadde du kjøpt en ny bil e.l. til deg selv eller donert dem til fattige folk? Jeg synst det hørest ganske artig ut jeg og siden de er 28 stk så blir det jo bare ca 28 000 pr pers da Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Uten at jeg har lest alle innleggene er vil jeg komme med noen rettelser. For det første vil annlegget aldri bli ødelagt av en krash. De høytalerne må rigges opp hver gang de skal spille musikk. Det tar ungefãr 2 timmar hver gang. For det andre er det absolutt ikke sikkert at de har brukt 800k, jeg kjenner flere av de bl.a han som har laget hjemmesiden. www.thriller05.tk , han benektet dette sifferet. Og en jeg kjnner meget godt VET jeg at ikke har punget ut med 28 laken. Han har verken foreldre som stiller såpass opp, eller har jobbet nok til å få fatt på så mye penger... For det tredje er ikke dette bærumsnobber. Det kommer hele gjengen fra Oslo Vest. Hmm var det noe mer da? Trokke det. Endret 25. april 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg synst det hørest ganske artig ut jeg og siden de er 28 stk så blir det jo bare ca 28 000 pr pers da Ååååå ja! Det blir kun 28k på hver person! Snedig! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det bedre hvis du bruker 28K på en pc? Eller en bil? Hvis de har råd, er det vel hyggelig for dem..? Bare fordi de ikke har samme interesser som deg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det bedre hvis du bruker 28K på en pc? Eller en bil? Hvis de har råd, er det vel hyggelig for dem..? Bare fordi de ikke har samme interesser som deg. En PC eller en bil varer litt mer enn en måned. Det må da finnes noe bedre å bruke så mye penger på. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det bedre hvis du bruker 28K på en pc? Eller en bil? Hvis de har råd, er det vel hyggelig for dem..? Bare fordi de ikke har samme interesser som deg. En PC eller en bil varer litt mer enn en måned. Det må da finnes noe bedre å bruke så mye penger på. Men hvis de liker det; og har råd til det? What's the fucking problem? Hvis de rett og slett prioriterer slik? Alle ekke slik som deg, vet du. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Husk at man får penger igjen når man selger bussen óg da. Si at de får 200 000 igjen for bussen når de selger den, da får de altså rundt 7000 tilbake. Selvfølgelig, 21 000 er ikke lite penger for tre uker, men jeg skjønner ikke hvorfor de med god råd ikke skal få lov å bruke pengene som de vil uten at alle kaller dem for pappagutter og bortskjemte drittunger. Jeg kjenner en i crewet til den ene russebussen fra Asker som var vist for noen sider tilbake (guttene med Porschene). Det er jo ikke deres egne biler, men foreldrenes. Dessuten har mange av de jobber og har spart til denne tiden i lang tid. Som mange andre har sagt, det handler om prioriteringer. For meg virker det ut som det er mange her som er misunnelige, og slenger derfor dritt om andre. La dem svi bort pengene sine hvis de vil, de bidrar godt med skatt osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En fyr herfra har med 5-6 kompiser på en diger buss. Budsjettet deres er betydelig lavere enn Thrillers, men likevel har de betalt rundt det samme per person. Betyr det at de er like "syke"? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Men hvis de liker det; og har råd til det? What's the fucking problem? Hvis de rett og slett prioriterer slik? Alle ekke slik som deg, vet du. Problemet er at de roper det ut så hele Norge skal få vite om det! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kjenner en i crewet til den ene russebussen fra Asker som var vist for noen sider tilbake (guttene med Porschene). Det er jo ikke deres egne biler, men foreldrenes. Fortsatt pappagutter i Porschene til pappaene sine. Men nå skal jeg gå og se på russe-greie på skolen. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vil bare slenge inn mitt synspunkt her. Å ha penger, eller å vise at du har masse penger gir deg IKKE respekt og cred. Det eneste noen oppnår med det er at de gir meg lyst til å spytte dem midt i øyet. Kaste bort 800k på russedrit. Joda, mange fine regnestykker i denne tråden, men det driter jeg flatt i. De bruker likevel 800k på en lusen buss. Og selvfølgelig "vet" vi at det er pappa som betaler for det. Dette er jo pappagutter. Man kan jo til og med SE det på dem. Glætte fyrer med "lommepeng-årslønn" på 150k. Jeg blir kvalm av hele glættgjengen. Yes sir! Jeg er forutinntatt og full av fordommer, tullete meninger, idiotiske utsagn. So what? Det gjør livet mitt morsomt å leve. JEG må ikke være så politisk korrekt hele tida. Fuck offz russebussglættgutter Edit: et , hadde sniki seg vekk kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå