PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Enda en gang: DE ER IKKE FRA BÆRUM! Trodde de var det jeg Da VG møtte guttene i Bærum i går kveld, jobbet de med å skrape bussen ren for reklame etter at fjorårets russekull brukte bussen. ja, de møttes i Bærum der "mekketomten" er, men guttene er fra Oslo Vest. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jaja får håpe det er verdt det, kommer sikkert til å ha en real fest. 800 000 på en buss elt på 28 er jo ikke så extremt mye da. BTW ser at det er mange som er missunelige og sier at bærumsfolk og vestkant er bare rikinger som liker å skryte. jepp det er sant. har man peng så skryter man av det. DET ER NATURLIG..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jepp det er sant. har man peng så skryter man av det. DET ER NATURLIG..... Du mener det? Da skriver du deg fint inn i boken med verdens mest latterlige utsagn. Til og med JoachimR har verdighet nok til å ikke direkte skryte av pengene sine. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 har man peng så skryter man av det. DET ER NATURLIG..... :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg synes egentlig dette går på prioriteringer.. Det finnes de som begynner forberedelsene til russetiden etter sommerferien.. Og hvis man da prioriterer en russebuss foran alt annet, er det ikke umulig for en 18 åring på skaffe seg 30k gjennom en vanlig jobb.. Og, en investering i denne bussen er heller ikke slik at man mister de 30k etter man er ferdig som russ.. Man kan selge bussen og forhåpentligvis få igjen en god del av summen man betalte. Men som nevnt er dette Oslo vest folk (no offence), og jeg er ganske sikker på at iallefall en god del av disse 28 personene ikke har skaffet hele summen selv. Så konklusjonen min er: Man trenger ikke være fra Oslo vest, eller ha god jobb for å kunne betale 30k for en buss. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 http://www.freewebs.com/cptrucken/index.htm SYKT SYKT det sto at bilen var i japan for og bli stylet !!!!!!!!! Det er sikkert heeeelt sant... Ellers er ord som neon, 28'' krom felger, lydanlegg som overdøver Quarten, halve motoreffekten til en Bugatti Veyron og perlemorslakk nøkkelord i forbinnelse med denne vanen Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Virker som om dette er et fenomen på østlandet om at russen skal ha di beste russebussene. Ser man på busser/biler fra andre steder så ser man typiske russekjøretøy som er rullet med maling, tegnet på reklame og snekret noen slitne benker inni bilen og hivd inn noen 12" fra biltema og den kjøretekniske tilstanden på bilen er så som så. Er det ikke dette som er sjarmen? Sjarmen er å kjøre rundt i et trafikkfarlig vrak med en 18-åring sjåfør som prøver å kombinere bilkjøring med russetid? Må være mye gøyere å slippe et sånt press blandt russen om å ha den feteste kjerra. Dette er ingen konkurranse. Det er ingen konkurransen om å ha den dyreste PC-en her på forumet, eller den feiteste bilen på rånestripa heller... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, penger kjøper repsect. Eller, de gir creds om dere skjønner. Kanskje for andre på vestkanten, men alle andre bare ler av det. Akkurat. Bærumsfolket har ikke forstått det der. Når vi snakket om dette prosjektet i klassen, og der er det faktisk en god del rike mennesker, bare lo alle av det. Det er kun i Bærum man gjør slikt, ingen andre kunne tenke seg å være med på det en gang. Hvor er sjarmen som finnes i et gammelt vrak da? Og hvem i helvete bruker 370k på lydanlegg? Har de LYST til å miste hørselen? Enda en gang: DE ER IKKE FRA BÆRUM! Bærum, Oslo vest, ett fett Bærum og Oslo Vest er ikke ett fett. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Til og med JoachimR har verdighet nok til å ikke direkte skryte av pengene sine. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Unbnskyld meg her, jeg er ikek russ og har ingenting med bussen å gjøre. Ikke bland meg inn! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 du er blandet inn fra før. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er umulig et sitat fra meg.. Innholdet ja, skrivemåten nei. "Fire-sifret seddel kaller vi en Bærumstier." Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Trodde det stod "Rusbrus til 800.000" Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Trodde det stod "Rusbrus til 800.000" Hmm.. Det er fredag ja? Da vet vi hvor tankene dine er.. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Ahh....Deilig og fått mimret litt om russetia. Personlig ville jeg aldri ha brukt den type cash på russetiden, men hva andre gjør, driter jeg i. Det som plager meg litt er at guttene sier at de gjør det for og få respekt! De ville ikke fått noe av meg ihvertfall! Hvis jeg hadde 800 høvdinger, ville jeg brukt de på en gammel brannbil som jeg fyllte opp med øl. Hadde vært kult og sprute ut 1000-vis av liter øl på øltørste frender. Da tror jeg man hadde fått litt mer respekt enn hva de får! Synes også at vi kan benytte denne tråden til og fortelle litt om våre russeopplevser, so here goes: Jeg var russ i nordland. (riktig, kuldegrader og litt snø her og der) Vi var få russ, ca 300 i byen. Det holdt for min del. Hadde egentlig bare lyst til å drikke meg sanseløs med vennene mine, og moro var det. Jeg og en kompis kjørte en bil som såvidt gikk fremover, og den kalte vi fuck truck. Hadde også ei trillebår som vi kalte "shag wagon". Det burde prøves. Bytt på tur og sitte og kjøre, load opp med øl (gjerne litt ekstra, da en krasj er uungåelig). Kjør rundt og tell blåmerker dagen etterpå! Vi fikk respekt pga mengden vi drakk og antall dager, ikke pga penger, men hei! Jeg er jo nordlening, øl og brennvin flyter i blodet mitt! Til slutt vil jeg bare forsvare guttene litt: Hadde jeg hatt godt med penger, ville jeg faen meg også brukt dem på mye dritt! Jeg har også møtt en fra bærum som har like lite penger som meg. Uka før stipend suger nemlig like hardt for han! Men han skal sies og være den eneste OK fyren jeg har møtt fra oslos vestkant! Har btw møtt ca 20-30. ps, russereuinion i trondhjem i morra! Moholtsletta er stedet! Endret 22. april 2005 av hallvis Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 bror er russ i år, i trondheim Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Som jeg allerede har sagt, de kommer til å angre senere. Tenk deg alt annet de kunne gjort med disse pengene! Leie strippere og holde vill fest? Strippere for 800000,- ker hadde blitt fest ja! Nesten bedre det enn en buss. Bærum og Oslo Vest er ikke ett fett. Begge stedene er sossete. Utenifra ser man ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Det som plager meg litt er at guttene sier at de gjør det for og få respekt!De ville ikke fått noe av meg ihvertfall! Ikke meg heller. Vi fikk respekt pga mengden vi drakk og antall dager, ikke pga penger, men hei! For det står det jo så mye mer respekt av. Edit: Feil Endret 23. april 2005 av hilram Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bærum og Oslo Vest er ikke ett fett. Begge stedene er sossete. Utenifra ser man ikke store forskjellen. Bærum er mer enn villastrøkene, og Oslo Vest er mer enn Holmenkollåsen. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dessuten har da Bærum en ganske forskjellig historie enn Oslo Vest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå