int20h Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sterkt salg av mobile prosessorer I 1. kvartal klarte ikke Intel å produsere og levere tilstrekkelig antall prosessorer rettet mot bærbare maskiner i forhold til etterspørselen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har salget av bærbare virkelig økt så mye? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Det er bra Intel tjener godt på de prosessorene de lager best. Å lese at prescott selger ekstremt bra er bare trist. (Mange folk som ikke vet hvor mye varme de produserer). Håper Pentium-M tar over mer av markedet for Prescott nå som ASUS Socket adapter CT-479 har kommet og det finnes et par stasjonære hovedkort for Socket 479. Selskapet kan takke et meget sterkt salg av Centrino-prosessorer for disse tallene. Huff.. Når skal folk lære at det Centrino ikke er en prosessor? Edit: ASUS og selvfølgelig ikke Abit. (Litt surrete gjort av meg) Endret 20. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Når folk slutter å kalle pc'en harddisk. Skjer aldri! Til topic, må huske på at nå har jo både AMD sin XP-M cpu, og pentium -M begynt å bli litt brukt i stasjonære maskiner, sånt skjedde aldri før. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå er det vel Asus som har et CT479 adapter...den skal jeg kjøpe når den kommer i mai en gang, vi får se om den duger til noe Flott at mitt Asus P4C800-E hovedkort henger med 1 år til Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nå som Abit's Socket adapter CT-479 har kommet Litt pirking Simen1, men : Det er vel Asus som produserer disse adapterne. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har salget av bærbare virkelig økt så mye? Vel ja, Apple har de 2 siste årene solgt flere bærbare enn stasjonære, selv om jeg tviler det vil skje i år da. Mobile prossesorer trenger heller ikke å brukes i mobile maskiner. Ekstmpel vis så er mobile brikker fantastiske i stille maskiner. OF: mantra17 var det et bilde av deg på forsiden av the inquirer for noen dager siden? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Folk kjøper vel bærbar fremfor stasjonær nå om dagen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå som Turion har kommet blir det vel større konkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå