erot71 Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Hei, trenger hjelp fra dere! Noen ganger når jeg skal starte et spill via cdrom, kommer denne meldingen når cd begynner å lese(rett før spillet blir lastet inn fra cden) "Timer_int_faild to initialize windows multimedia timer, try re-running" Er det noen som vet hva dette er ? Håper på hjelp ! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 ingen som vet ? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Tror det er en rimelig sær og sjelden feil du har fått der. Prøvde å søke litt men fant nesten ingenting. Gjelder det bare ett spill? I såfall; hvilket? Hvilket OS bruker du? Om det gjelder flere: Har du prøvd å oppdatere drivere? CD-Rom driver, Via 4-in-1 ++ Kelv Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 25. november 2001 Forfatter Del Skrevet 25. november 2001 Takk for svar ! Jeg har win98, det skjer på flere, men stort sett på spill fra EA. Har funnet ut at jeg kan stille datoen på pc et par år bak i tid(99)da går alt bra. Litt merkelig... Skal gjøre som du sier, oppdatere drivere cdrom [ Denne Melding var redigert av: erot71 på 2001-11-25 19:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå