Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spiller UT2k4 hvilken ISP - lav ping i Kristiansan

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har bodd i Singapore de to siste 2.5aarene, saa naa trenger jeg litt forslag og hjelp fra dere. JEg spiller endel UT2k4 og vil gjerne ha en bra ISP, har tenkt litt paa Nextgenetel, men der har jeg kun mulighet for ADSL surf, selv om jeg gjerne ville hatt bedre hastighet (har dette noe med at NG ikke har eget utstyr i sentralen?). Merkelig nok har jeg sendt en email to NG om ADSL 2+ (25Mbit) joda det kunne jeg faa sa de, i og med at jeg kun er 600m ifra sentralen, er det noen her som har oppgradert en naaverende linje hos NG uten problemer?

Lurte ogsaa litt paa hvilke andre ISP'er som er bra? Her er noen krioterier som jeg stiller

- Kan bruke MSN med webcam og lyd

- Spille UT2k4 med bra ping (lav ping er jo bra da jeg skal spille ende paa auropeiske server)

- Ha egen UT2k4 server (fint med hoy ut-hastighet)

Surfe paa web'en.

En siste ting, ser jo at man maa betale ekstra hvis man ikke har eget telefon nummer, men at kun linja gaar inn i huset, hvordan funker dette i praktisk, maa man da ha en montor til aa koble deg til ADSL (hadde telefon i mitt eget rom, men har sagt opp linja, naa skal ejg flytte tilbake til samme adresse)

MvH

Frank Jarle

Singapore

Beklager hvis det ble endel rot, men er saa trott naa :)

Hvis traaden er lagt i feil traad vennligst flytt den, takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke anbefale ngt hvis lav ping er et krav. Catch er kjent for å ha meget god ping. Andre isper som har bra ping er bluecom, Direct connect og DataGuard.

Hvis du også ønsker å sette opp egen server, tilbyr både DC og DG shdsl.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale ngt hvis lav ping er et krav. Catch er kjent for å ha meget god ping. Andre isper som har bra ping er bluecom, Direct connect og DataGuard.

Hvis du også ønsker å sette opp egen server, tilbyr både DC og DG shdsl.

Støttes. Selv forlot jeg NGT pga. for dårlig linje til spilling, har nå Catch 1.7Mbit Adsl og er meget fornøyd med hastighet, stabilitet, ping etc.

Lenke til kommentar

jeg må få lov til å spørre om en ting til, det ser ut som om at de fleste av dere har luket ut NG sitt nett da.

Jeg står igjen med følgende valg per dags dato.

BC, Telenor og Tele2.

BC ser ut til å levere greie hastigheter, håper at de oppgraderer linja sine til 4000Kbit, slik Telenor har gjort.

Telenor ser ut til å ha bra service(?), greie priser osv.

Tele2 har samme hastighet som BC, men til en lavere pris, dog vet jeg ikke hvordan pingen er til Tele2 i forhold til BC og Telenor, er det noen som bruker Tele2 eller har erfaring med dette? Altså ping ned mot europa osv. og over til sverige.

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...