Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg lurer bare på hva du har dom startside. Da er bdet vell bare å poste i vei Selv bruker jeg forum.overklokkink.no Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har vel egentlig ikke noen startside, bruker Opera som åpner de sidene jeg var på når jeg lukka den....Men der ligger jo alltid forum.hardware.no da så, kan vel kalle det startsida mi da Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har vel egentlig ikke noen startside, bruker Opera som åpner de sidene jeg var på når jeg lukka den....Men der ligger jo alltid forum.hardware.no da så, kan vel kalle det startsida mi da Har akkurat det samme bare med FF Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.hardware.no Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 forum.hardware.no . Me too! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 VG.no! Elsker å holde meg oppdatert.. Også åpner jeg Yahoomailen min og forum.overklokking.no fra toolbarmenyen i FF rett etter! Det er liksom standard for meg når jeg nettopp har starta opp PCen.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bruker MSN til startside. Ryddigt og oversiktligt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bruker MSN til startside. Ryddigt og oversiktligt. :!: ..msn... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 "Show last pages" Ditto. Eller, jeg har _alltid_ www.vg.no som startside, men omtrent hver gang jeg åpner Opera får jeg spørsmål om jeg vil fortsette der jeg avsluttet, og det vil jeg 90% av gangene Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hehe, fant ut at jeg ikke har "startside"-knapp engang i Opera. Bruker CTRL+N som regel, og der er det blanke sider. Burde blitt flinkere til F2 egentlig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 forum.overklokking.no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 "Show last pages" Ditto. Eller, jeg har _alltid_ www.vg.no som startside, men omtrent hver gang jeg åpner Opera får jeg spørsmål om jeg vil fortsette der jeg avsluttet, og det vil jeg 90% av gangene Weeey, VG! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 http://www.hardware.no nuff said Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hvorfor har du Google som startside? trodde Google var noe alle smarte IE brukere hadde i Google Toolbar og de som er smartere hadde på høyre side i Firefox.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego og www.gmail.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå