Cubus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kjøpte Aopen 6800 Ultra i helga på netshop (Billig!) og nå lurte jeg på drivere...hva er det som er de nyeste? (For Nvidiakort) Og hvor finner jeg dem? Lurte også på om det finnes muligheter for overklokking av kortet? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Last ned siste driver fra nVidia.com. Aopen kortet klokker i følge denne testen bra. Hadde tenkt til å bestille 6800 Ultra selv,men gikk heller for X800XT PE siden det ikke har en så jævlig bråkete vifte. Endret 20. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du kan også gå på Guru 3D å laste ned beta drivere. De er da ikke godkjent av nvidia da at dem funker, men jeg har aldri noe problem md dem. Merk at oppdatering av nye driver skjer på egen risiko. Du må selv vurdere om nye beta drivere er det du vil ha Det gir en liten edge stort sett da. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Morten K: Ok skal sjekke Nvidia. Thanks! HÆ? Bråker? Hører deg ikke... Nei det er fint lite støy her gitt, bråker overhodet ikke!! Avkreftes herved! Er det Forceware jeg skal dl? Term: Ja har vært der allerede...får vel vente EN dag med betadrivere...eller? Takker! Takker! Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg har aldri hatt noe problem med betadriverne selv da. Brukt betadriverne på klokking selv av mitt POV 6800GT. Funket utmerket. Men nå er ikke forskjellen så mye merkbar annet enn i score sikkert Forceware ja... skal gi link Forceware fra NVIDIA 3D Guru sin liste over forceware versioner Endret 20. april 2005 av Term Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå