EpziloN Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hallo jeg har prøvd å søke litt rundt på forumet etter tråder som kunne gi meg svar men har ikke funnet noen. greia er at jeg har lyst å bytte ut den gamle 12x cd-brenneren med en litt nyere brenner. men når jeg først skal kjøpe det så har jeg lyst på en med SATA. har søkt litt med prisguiden og funnet ut at MSI og Plextor har SATA brennere, men Plextor brennerene var veldig dyre, og det sto ingen pris på MSI brennern. jeg ønsker å finne en som koster under 600. er dette mulig? Epz. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Skal du ha Sata brenner må du nok ut med 700-800 kr for den. Koster mer for den har bla 8 mb cache minne. Skal du ha billigere enn 600 kr så kjøp en IDE brenner..Kan anbefale BenQ DW1620 Edit: Legger ved en link til test av BenQ DW1620 Endret 20. april 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 har denne https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23980 selv på den stasjonere pc hjemme, skal bytt min NEC 3500A med denne Plextor PX-716SA som jeg da har hjemme! Pga..at Ide kabelen i Min shuttle tar mye plass for luft gjennom strømning. Men vil anbelafe den Plextoren sterkt, men det spørst om du har bruk for S-ata da-....vis ikke så gå for en Nec 3520A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå