remerserr Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Litt dårlig vist, da jeg ikke så ditt innlegg istad; men siktet til Smilybones innlegg Endret 26. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tullball sier du? Nei faktisk ikke. Jeg siktet til det du skrev. Så direkte tullball var det nok ikke. Ultramp3 er stereo ja, men hva hjelper det når telefonen ikke støtter stereo lyd ved mp3? Derfor mener jeg at det ikke hjelper med programvare når det gjelder 3230. Derfor er det bare å gi opp. Hva med bluetooth stereo headset, vil det gi deg stereo med noen form for programvare? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kommer på samme måte ann på hvordan greia er bygget opp, noe jeg ikke har full oversikt over. Men kort og godt så vil jeg _anta_ nei. Men vet ikke før hjeg har prøvd. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du får ikke Surround-lyd hvis du kobler til surround-anlegget til Commandoren din. Tror folk etterhvert må innse at det er fysiske begrensninger som hindrer telefonen å levere stereolyd. Er fantastisk dårlig mono-lyd også btw. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Litt dårlig vist, da jeg ikke så ditt innlegg istad; men siktet til Smilybones innlegg Nei da så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå