Gå til innhold

Et par spørsmål angående 3230

Anbefalte innlegg

Har en nokia 3230..

Og er noen ting jeg lurer på..

Hvordan virker den såkalte mp3 spilleren som skal vere på denne telefonen???

Og er det en måte jeg kan få sletta hele innboksen? Litt kjedelig å slette 500 meldinger en og en..

Og siste spørsmål.. Når jeg tar bilder, så kommer det opp at minne er fullt, lukk noen programmer og prøv igjen... kan det vere pga at jeg har mange meldinger i innboks? Eller hva kan det være?

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Når det gjelder sletting av alle meldinger på en gang så gjør man følgende(dette

gjelder 7610)så går du i innboksen trykker på velg>merk/fjern merking>velg>merk alt og da skal alt bli borte,så sant den klarer å fjerne alle på en gang da eller du kan merke de du vil fjerne.Når det gjelder mp3 så vet ikke noe.Når det gjelder bilder så vet jeg ikke hvor mange bilder du har tatt og kanskje du har tatt så mange at telefonminnet er fullt så sant du ikke har stilt i kamera at den skal bruke minnekortet som lagringsplass og det gjelder opptak av videor

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
Har en nokia 3230..

Og er det en måte jeg kan få sletta hele innboksen? Litt kjedelig å slette 500 meldinger en og en..

Og siste spørsmål.. Når jeg tar bilder, så kommer det opp at minne er fullt, lukk noen programmer og prøv igjen... kan det vere pga at jeg har mange meldinger i innboks? Eller hva kan det være?

Takker for svar..

tror nok du glemmer å lukke programmer, hvis du ikke avslutter programmer så bruker det opp minnet til telefonen (rammen på en måte). og til slutt så klarer ikke telefonen å kjøre flere programmer. den feilen mange gjør når de får symbian telefon for første gang..

Lenke til kommentar
Har en nokia 3230..

Takker for svar..

tror nok du glemmer å lukke programmer, hvis du ikke avslutter programmer så bruker det opp minnet til telefonen (rammen på en måte). og til slutt så klarer ikke telefonen å kjøre flere programmer. den feilen mange gjør når de får symbian telefon for første gang..

hmm.. det høres jo sannsynlig ut ja..

men hva gjør jeg feil...?

Lenke til kommentar

Er som på alle andre S60 telefoner --- Programmer avsluttes ved å trykke på avslutt (høyre valgtast) ikke den røde telefontasten.

Da fortsetter programmene, noe som er kjekt for dem som trenger at et vist program skal kjøre i bakgrunnen (en av de store fordelene med Symbian - multitasking).

Holder du inne meny-knappen, som er lokalisert til venstre for venstre-valgtast/grønn telefontasten så skal du få opp en liten kjekk meny der du kan se hva som kjører - akkurat nå - og scrolle imellom de for å vise et program som kjører i bakgrunnen.

Uansett så blir dette OS snakk - så jeg flytter tråden til et bedre hvilested :)

Lenke til kommentar

Har også 3230, og lurer på et par ting...

Sliter og med å få lagt over mp3-filer, siden telefonminnet er på 6 mb, så må jeg jo få lagt dem over på minnekortet før jeg overfører... Er det noen mulighet for å gjøre dette via bluetooth eller pc suite? :roll:

En annen ting jeg har lurt på er, når vet man om man har edge-dekning, står jo ingenting om det...? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har også 3230, og lurer på et par ting...

Sliter og med å få lagt over mp3-filer, siden telefonminnet er på 6 mb, så må jeg jo få lagt dem over på minnekortet før jeg overfører... Er det noen mulighet for å gjøre dette via bluetooth eller pc suite? :roll:

En annen ting jeg har lurt på er, når vet man om man har edge-dekning, står jo ingenting om det...? :dontgetit:

DU må jo bruke pc-suite og velge E: på "Overføring av musikk" og legge inn sangene der..... E: = minnekortet.... samme hvor mye det er på telefonminnet, bare du har plass på minnekortet.

:)

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Takker for det... :)

Men hva med edge-dekningen, hvor vises den?

En annen ting og, er at hver gang det ringer eller får en melding, så kommer det en kraftig pipelyd fra telefonen før selve melodien begynner å spille... Er det mulig å få fjernet denne? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tullball sier du? Nei faktisk ikke. Jeg siktet til det du skrev. Så direkte tullball var det nok ikke. Ultramp3 er stereo ja, men hva hjelper det når telefonen ikke støtter stereo lyd ved mp3? Derfor mener jeg at det ikke hjelper med programvare når det gjelder 3230. Derfor er det bare å gi opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...