Gå til innhold

Kjøpe Dell Latitude X1 nå eller senere?


Anbefalte innlegg

Dell hadde jo faktisk bommet stort tidligere i dag. Av de 3 modellene man kunne velge mellom, så var prisene på den billigste satt opp uten mva og forsendelse, selv om det stod med mva og forsendelse. Resultatet var at jeg fikk oppsettet 3 poster lenger oppe til knappe 16000,- (med full forsikring i 3 år). Bare synd man ikke fikk lagt den i handlevogna :cry:

 

Tror jeg dropper DVD-brenneren, da jeg har DVD-brenner på den stasjonære. Dog er det fint å få alt på X1' når jeg først skal bruke så mye penger på den :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdatere litt her. "Tilbudet" til Dell sluttet jo i går, og det var jo bare bra :)

 

Går man inn på X1 sin side (som var linket til lenger oppe i tråden), og går inn på alternativet til høyre, er det samme pris som før, men nå er det 1GB ekstra med i prisen.

 

Slik jeg skal ha den:

  • Intel® Pentium® M prosessor 733 (1.10GHz, 2MB L2 cache, 400MHz FSB) +12.1" XGA LCD
  • Microsoft® Windows® XP Professional SP2 med Media, NTFS (norsk)
  • 1152MB400MHzDDR2Memory(1x1028+1x256inBase)
  • 3CellPrimaryBattery
  • Second6Cell54WHrBattery
  • 60GB(4200rpm)HardDrive
  • ekstern 8X DVD+/-RW drive med dekodersoftware inklusive ekstern D-Bay Attachment
  • 56.6k V.92 internt modem
  • Intel® trådløs 2200 802.11b/g Mini PCI-kort
  • BluetoothEnabledOption
  • 50WACAdapter
  • (QWERTY)-InternalKeyboard
  • Classic nylon bæreveske
  • Dell™ Combination Auto /Air Power adapter

Pris: 17 438,-

 

 

Vil ha med forsikring, siden maskinen er såpass dyr.

  • CompleteCare™ 3 år neste arbeidsdag Multi Cover [legg til 2.499,- eller 92,-/måned1]

Er jo dyrt med 2499,- for å forsikre maskinen sin. Er det andre plasser som tilbyr like god forsikring til en mindre sum?

 

 

Har abstinenser her jeg sitter. Vil trykke på bestill, men siden det er såpass mye penger nøler jeg. Tenk hvis jeg ikke blir fornøyd og litt til :p

skulle bare si fra at du må passe på hva du får av detaljer, det er forskjell på

 

x1 - L05X11 /X12 /X13

 

blandt annet oppløsning på skjerm XGA eller WXGA, så ring og være helt sikker før du bestiller, og si du er student så får du rabatt.

Lenke til kommentar

olejace:

 

Sikker på det? Er det ikke bare noen forskjellige forhåndskonfigueringer fra Dell? Går man inn på X1 sin side står det WXGA, men trykker man på "konfiguer og kjøp" står det bare XGA. Går man inn på "Dell anbefaler" står det XGA på alle. Tror dette er en feil fra Dell sin side, alle maskinene har jo like mål. Ser nok temmelig banalt ut med XGA på en widescreen.

 

Kommer nok uansett til å dobbeltsjekke med en selger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...