DJtm Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har hatt oppe tredje utgave av Zpoon.Net en liten stund nå etter at serveren kræsja etter alle kunstens regler for en stund siden. Vil gjerne ha litt feedback på designet og ikke minst innholdet på siden. http://www.zpoon.net Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hmmm, skal vi se: Minus: - Ads by google? - Hovedmenyen så rar ut, den stakk over headeren. I FF i alle fall. Er det meningen? - Et skilt til hovedmenyen er ikke nødvendig, eller særlig fint. - Personlig ville jeg droppa Pixelclub Pluss: - Veldig gode artikler, så vist jeg kunne se. - I og for seg behagelige farger. - Pene linjer Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Litt kritikk fra meg også: Pluss: - som nevnt, gode artikler. - iBook i header. Minus: - ganske rotete. - likte ikke helt oransjefargen til grått og atter grått. - hele den venstre "menyen" likte jeg ikke. Midtstilt tekst i meny blir ikke alltid veldig fint. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 du får pluss i fargene fra meg. minuset kommer av "ads by google" Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg vil gjerne kunne klikke på bilder for å komme til en artikkel (ja jeg har litt problemer med å treffe med musa i blant ) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kansje bare jeg som har tittet på den i Opera 8.0 men er en litt grådig bug der ja. Også var fokuspunktet litt rart :\ Kode: Ikke helt bra, validerer ikke! Brukt endel utgåtte tag'r(center) Må huske å bruke & istedenfor & i linker osv Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva er egentlig plusset med ads by google? Fargene var litt muted og kjedelige syns jeg, hadde heller satt pris på sort/hvitt/oransj Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 - Ads by google: delvis enig, men enda ikke funnet noe bedre alternativ. - Var meningen at hovedmenyen skal stikke opp i header, er dog blandet tilbakemelding på det, noen synes det er genialt, andre liker det ikke. - "Kategorier" i hovedmenyen kan egentlig fjernes ja. - Pixelclub er sidens samarbeidspartner, så kan ikke bare droppe den. Er dog en bug i rss-boksen som gjør den større og litt mer dominerende enn den skal være. - Link på bilder burde gå greit å fikse. - Fargene er kanskje blitt i meste laget dempet ja. Hensikten var at artiklene skal ha hovedfokus, ikke designet. (Samtidig som designet ikke ser ræva ut ) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen få synspunkter: - Likte ikke underline under "hovedmeny", "partnere" osv.. - Hva med å sette hovedmenyskiltet i det mørke rommet over menyen? Må selvsagt lage nytt for at det skal passe - Kjedelig med hvitt tomrom på høyresiden Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 - Ads by google, god plassering og vesentlig bedre enn blinkende gif-animasjoner Gjør meg ingenting, og litt reklame må man tåle på gratis-sider - Kunne tenkt meg en border elns på venstre side av menyen. Det ble litt brå overgang til headeren - Liker ikke helt typografien. Fonten er ikke den beste og mest lesbare. Litt ekstra line-height hadde ikke vært å forakte heller Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 - Endret font fra Thaoma til Verdana - Menyen(e) skal legges om uansett. Dette kommer om ikke så lenge. Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 @orsus - Sitter å ser på siden i Opera 8 nå, hvilken bug er det du tenker på? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå