EG-s Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 fikk lappe fra posten at tnt har sendt meg en ny mx900. skal hente den i morgen. Men har hørt at enkelte har opplevd å få fortollings begyr ved bruk av logitechs garanti? dette er selvfølgelig noe jeg ikke kommer til å betale hvis det kommer. Hva er enkleste fremgangsmåte hvis dette skjer? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 du må betale det, for så å kontakte logitech og få dem til å skrive at dette var en garantireperasjon. dette tar du så med tnt/tollvesenet for å få refundert mva. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ikke toll på dataprodukter, moms derimot.... Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg opplevde en gang å få en faktura fra tollvesenet på et cd-rom som jeg fikk på garanti. På denne sto det at jeg ble belastet moms/toll (husker ikke hvilken) siden jeg ikke hadde sendt det gamle cd-romet i retur ut av landet.... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 ja, får vel sende Lokket under musa tilbake til dell. Etter deres mening gjør det den ubrukelig. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 ja, da har jeg akkurat fått ei regning fra tnt..... får ringe dem i mårra..irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå